حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

احتمال وجود اندروید ۸٫۰٫۰ برای سیستم عامل نوکیا ۸

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | Android، اخبار، اسمارت‌فون، شایعات، نوکیا

ما تا به الان بنچمارک‌های زیادی را از پرچمدار نوکیا ، یعنی نوکیا ۸ دیده‌ایم. حتی تصاویر این گوشی نیز فاش شده است و ما به طراحی کلی دستگاه نیز پی برده‌ایم. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

اما ظاهرا نوکیا دست از کار نکشیده و می‌خواهد این گوشی را از هر نظر تمام‌عیار و با کیفیت به دست مشتری و طرفداران خود برساند.

به تازگی تصویری جدید از گیک بنچ منتشر شده که اسم دستگاه را مشخص نکرده است و تنها “Unknown Heart” نوشته است. به غیر از اسنپدراگون ۸۳۵ و ۴ گیگابایت رم این دستگاه از یک قابلیت جذاب نیز پیروی می‌کند. ظاهرا این گوشی به اندروید ۸٫۰٫۰ مجهز است.

اما دلایل زیادی در این باره وجود دارد. از طرفی می‌توان گفت که این تنها یک تست برای دیدن عملکرد دستگاه بوده. از طرفی دیگر می‌توان حدس زد که نوکیا می‌خواهد این گوشی را به اولین گوشی مجهز به اندروید ۸٫۰٫۰ کند.

سال پیش الجی وی ۳۰ اولین تلفن‌همراهی بود که با اندروید ۷٫۰ وارد بازار شد. همچنین اندروید ۸ به مراحل تکمیلی برنامه‌نویسی خود رسیده است و احتمال دارد تا در این ماه شاهد عرضه این نسخه از اندروید برای نکسوس‌ها و گوگل پیکسل باشیم.

اگر نوکیا بخواهد همانند کار الجی که در سال پیش الجی وی ۲۰ را به اولین گوشی دارای اندروید ۷٫۰ تبدیل کرد انجام دهد و نوکیا ۸ را با اندروید ۸٫۰٫۰ وارد بازار کند. به نظر شما این شروع خوبی برای گوشی پرچمدار نوکیا نمی‌باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji