حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نتایج سه ماهه سونی موبایل منتشر شد: فروش ۳.۴ میلیون اکسپریا در سه ماهه اخیر

سونی دارای سه ماه خوبی بوده است این شرکت بزرگ با افزایش ۱۵.۲ درصدی فروش در سال جاری به ۱۶.۸ میلیارد درآمد رسیده است و درآمد عملیاتی به میزان ۱.۴۲ میلیارد دلار افزایش پیدا کرده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

سونی موبایل در طول سه ماه اخیر ۳.۴ میلیون تلفن همراه اکسپریا فروخته است که از ۳.۱ میلیون در سال قبل بیشتر شده است. این بخش تقریبا ۱۸۱.۲ میلیارد یورو فروش داشته که درآمد عملیاتی حاصل از آن ۳.۶ میلیارد یورو است. این مبلغ ممکن است کم باشد ولی در سال اخیر این بخش به سختی شکست خورده بود.

درآمد حاصل ار کنسول‌های پلی استیشن به دلیل کاهش قیمت نسبت به سال قبل کاهش پیدا کرده است. با این حال با افزایش فروش بازی‌ها این کاهش درآمد جبران شده و درآمد فروش PlayStation VR هم در این راه کمک کرده است. این بخش درآمد عملیاتی ۱۵۹.۸ میلیون دلاری را به خود اختصاص داده است که نسبت به سال گذشته ۵۹.۷ درصد کاهش پیدا کرده است.

سود کسب و کار نیمه هادی سونی هم شفاف سازی شد، با افزایش فروش ۴۱.۴ درصدی به ۱.۸۴ میلیارد دلار رسید که درآمد عملیاتی آن ۵۰۰ میلیون دلار است که بیشتر این فروش حاصل از سنسورهای دوربین سونی است.

سونی پیکچرز هم خیلی دیر فیلم Spider-Man: Homecoming را به نمایش گذاشت که باعث شد تا تاثیری در فروش سه ماه اخیر نداشته باشد ولی فروش سریال‌های تلویزیونی افزایش چشم گیری داشته است که در میان آن‌ها Better Call Sual و The Last Tycoon می‌درخشند.

درآمد سونی موزیک هم افزایش یافته که یکی از دلایل مهم آن کنجکاوی موسیقی متن زیبای بازی Fate / Grand Order است.

بنظر شما این غول ژاپنی می‌تواند همچنان درآمد خود را در ماه‌های آینده افزایش دهد؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Pourya

خوبه. بعد از ضرردهی های چند سال اخیر، به روند صعودی رسیده… فقط مونده اچ تی سی که امیدوارم اون هم وضعیت مناسبی پیدا کنه…

Quality

آقای حبیب پور قیمت ها براساس ین ژاپن هست نه یورو 😐

MOAZEZ

واقعا سونی داره بدجوری سودش چندبرابر میشه. جالبه سود این سه ماه از درآمد کل ۱۲ماه ۲۰۱۶بیشتره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما حبیب‌پور