حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

فروش ۱٫۲ میلیارد گوشی آیفون از زمان معرفی اولین نسل تاکنون

مدیرعامل کمپانی بزرگ اپل؛ تیم کوک در طول کنفرانسی که دیروز برگزار شد اعلام کرد که این کمپانی از زمان معرفی گوشی‌های آیفون در ژوئن ۲۰۰۷ تا به اکنون ۱٫۲ میلیارد گوشی فروخته است. با ترنجی همراه باشید

پارسال در همین موقع از سال کمپانی اپل اعلام کرد که تاکنون ۱ میلیارد دستگاه از گوشی های هوشمندش از سال ۲۰۰۷ فروخته است. این به آن معناست که در طول سال گذشته حدود ۲۰۰ میلیون گوشی آیفون خانه خودشان را پیدا کرده‌اند!

تیم کوک اشاره کرد که فروش هم اکنون آیفون بسیار چشمگیر بوده است. مخصوصا در زمانی‌که بیشترین قیمت خودش را داشته است. فروش بسیار بالای اپل آیفون ۷ پلاس فراتر از حد فروش پارسال اپل آیفون ۶ پلاس که برترین گوشی هوشمند این کمپانی در سال ۲۰۱۵ بود، می‌باشد. که احتمال می‌رود قسمتی از افزایش خرید به دلیل دوربین دوگانه‌ی آیفون ۷ پلاس باشد که به خوبی در دل مردم جای باز کرد.

 

“نتایج آیفون بسیار چشمگیر بود، مخصوصا با تقاضای بسیار قوی در زمانی‌که بیشترین قیمت در صف فروش مارا داشت. آیفون ۷ محبوب ترین آیفون ما به شمار می‌آید و فروش آیفون ۷ پلاس در مقابل فروش پارسال آیفون ۶ پلاس به طور چشمگیری بیشتر بود. ترکیب خانواده آیفون ۷ و ۷ پلاس سالی پس از سال دیگر بسیار قوی و پابرجا می‌ماند.”

– گفته‌ی تیم کوک مدیر عامل کمپانی اپل

 

علاوه بر هیجان دهمین سالگرد آیفون، طرفداران گوشی‌های هوشمند بی صبرانه در انتظار معرفی پرشور آیفون ۸ می‌باشند. برای جشن تولد ده سالگی آیفون این مدل گرانتر (آیفون پرو یا ۸)اولین گوشی خواهد بود که به همراه تکنولوژی‌های خاص برای برخورداری از یک پنل OLED که همراه یک پنل شامل صفحه نمایش بدون حاشیه و گوش تا گوش است، روانه بازار می‌شود.

با وجود نبودن هیچ دکمه ای انتظار می‌رود که اپل از یک اسکنر سه بعدی مخصوص برای تشخیص و باز کردن قفل گوشی و همچنین شناسایی فرد استفاده نماید، این تکنولوژی جای اسکنر های اثر انگشت را می‌گیرد که اپل امید داشت بتواند این اسکنر اثر انگشت را در زیر صفحه نمایش جای دهد که در این امر ظاهرا با شکست مواجه شده است.

کمپانی اپل و گوشی های آیفون آن از ابتدا تاکنون به عنوان یکی از برترین های بازار های اکثر نقاط جهان محسوب می‌شود که نظر بسیاری از علاقه‌مندان به دنیای تکنولوژی و گوشی‌های هوشمند را به خود جلب کرده‌اند. پس نباید از رقم فروش این کمپانی بزرگ تعجب زیادی کرد. البته قیمت بالای این گوشی‌ها می‌تواند عامل بسیار مهمی در بالاتر نبودن رقم خرید این گوشی باشد.

 

نظر شما درباره‌ی این کمپانی و محصولاتش چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا خدادادی
مدرس و مترجم زبان انگلیسی، نویسنده، منتقد فیلم و گیم