حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طرح مفهومی کامل از الجی وی ۳۰ منتشر شد

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | Android، اسمارت‌فون، ال‌جی، شایعات، کانسپت

بلاخره تصویری نهایی از طرح مفهومی الجی وی ۳۰ منتشر شده است که نشان دهنده جزئیات کاملی از این گوشی می‌باشد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

الجی لطفا وی ۳۰ را زودتر معرفی کن. این جمله‌ای است که در این روز‌ها کاربرانی که از دست شایعات الجی وی ۳۰ خسته شده‌اند به زبان می‌آورند. اما ظاهرا این شایعات به پایان رسیده‌اند و طرحی کامل از این گوشی به بیرون آمده است. البته باید بگوییم که این نیز تنها یک طرح مفهومی است و نوعی شایعه حساب می‌شود.

ظاهرا بعد از اینکه الجی اعلام کرد که می‌خواهد گوشی خود را با صفحه نمایش اولد اما از جنس پلاستیک عرضه کند. طرحی کامل برای اولین بار از این گوشی منتشر شده است.

اگر نگاهی به تصویر بالا داشته باشید حتما متوجه تصویر زمینه گوشی که شباهت زیادی به تصویر زمینه اولین آیفون دارد شده‌اید. البته همانطور که گفتیم این تصویر از منابع رسمی منتشر نشده است و درحد یک شایعه است.

نگاهی به تصویر بالا بیاندازید و این سه گوشی را با یکدیگر مقایسه کنید. ظاهرا الجی سعی کرده تا حاشیه را در این گوشی به حداقل خود برساند و از الجی جی ۶ نیز حاشیه‌های این گوشی را کمتر کرده است.

الجی وی ۳۰ قرار است تا با صفحه نمایش ۶ اینچی با رزولیشن QHD وارد بازار شود و از ابعاد ۱۸:۹ نیز پیروی کند. این گوشی قرار است تا در ۳۱ آگوست به صورت رسمی معرفی شود.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji