حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شایعاتی تازه از الجی وی ۳۰ ؛ آیا با یک پرچمدار تمام عیار روبرو می‌شویم؟

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | Android، اسمارت‌فون، ال‌جی، شایعات

الجی قرار است تا به زودی از گوشی جدید خود یعنی الجی وی ۳۰ رونمایی کند. شایعات و حرف‌های زیادی درباره این گوشی وجود دارد که نشان می‌دهد با یک گوشی فوق‌العاده طرف هستید. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

به تازگی اطلاعاتی جدید از این گوشی به بیرون آمده است که نشان می‌دهد این گوشی قرار است هیجانی‌تر از چیزی که تا الان شنیده‌ایم باشد.

اگر به شایعات قبل توجه داشته باشید متوجه شده‌اید که این گوشی ممکن است با صفحه نمایش ۱۸:۹ با حاشیه بسیار کم وارد بازار شود. همچنین نبود صفحه دوم به صورت فیزیکی و وجود قابلیتی جدید به عنوان صفحه دوم نیز از جمله این شایعات است. اما ظاهرا تمامی این موارد را تا الان نتوانسته‌اند کاربران سری وی الجی را به وجد بیاورند و اطلاعات جدید نشان دهنده استفاده الجی از گوریلا گلس ۵ ، ضد آب بودن گوشی و استفاده از صدای B&O می‌باشد.

صفحه نمایش این گوشی قرار است توسط محافظ گوریلا گلس ۵ محافظت شود و همچنین شما نگرانی از بابت آب برای این گوشی نداشته باشید زیرا این گوشی قرار است تا دارای گواهینامه IP68 باشد که به این معنی است این گوشی در برابر آب و خاک مقاوم است.

طرفداران موسیقی نیز می‌توانند از این گوشی به عنوان یک مدیا پلیر خوب در کنار امکانات دیگر این دستگاه استفاده کنند. طبق اطلاعات الجی می‌خواهد تا این گوشی را با سیستم صوتی “Bang & Olufsen” معرفی کند.

با توجه به این قابلیت‌ها ، هیجان بیشتری برای معرفی این گوشی برای طرفداران الجی ایجاد شده است.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji