حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

برای پردازنده‌های Coffee Lake به فکر خرید مادربرد جدیدی باشید

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، سخت‌افزار

به تازگی یکی از شرکت‌های مطرح در تولید مادربرد طی یک پست کوتاه در جواب به سوال یکی از کاربران گفته است مادربرد های سری ۲۰۰ با نسل هشتم پردازنده‌های اینتل موسوم به Coffee Lake سازگار نیست! با ترنجی همراه باشید.

از ابتدای شروع عرضه نسل ششم و هفتم پردازنده های شرکت اینتل مادربرد های سری ۱۰۰ و ۲۰۰ در انواع چیپ ست های Z، H و B عرضه شده اند، که هر دو سری از یک سوکت موسوم به LGA 1151 برخوردار هستند؛ همچنین در کنار سوکت مشابه، سازگاری بین هر دو نسل برای امکان استفاده مختلف از یک مادربرد سری ۱۰۰ با پردازنده نسل هفتمی یا برعکس آن وجود دارد.

حال پس از گذشت مدت‌ها زمان معرفی نسل بعدی پردازنده‌های شرکت اینتل (Coffee Lake) در حال نزدیک شدن است تا در کنار آن شاهد معرفی و عرضه مادربرد هایی سری ۳۰۰ برای همراهی این پردازنده‌ها باشیم؛ حال اگر به فکر تجربه یکی از پردازنده‌های نسل هشتم اینتل هستید بهتر است از الان به فکر تهیه یک مادربرد سازگار با چیپ ست سری ۳۰۰ اینتل باشید؛ زیرا مطابق با مقدمه کوتاه این پست گفته شده، شرکت ازراک یکی از برندهای مطرح در تولید مادربرد طی یک پست کوتاه در پاسخ به سوال یکی از کاربران گفته است مادربرد های سری ۲۰۰ با نسل هشتم پردازنده‌های اینتل موسوم به Coffee Lake سازگار نیست.

شاید این خبر برای کسانی چنان خوشایند نباشد، اما نکته مثبتی هم وجود دارد؛ موضوع این است که مطلع شدن از چنین شرایطی هر چه زودتر از عرضه پردازنده‌های Coffe Lake بهتر است، زیرا می‌توان از حالا به فکر تهیه بودجه‌ای برای خرید یکی از مادربردهای سری ۳۰۰ بود.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد نعمتی
Live, Don't just exist