حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

الجی تصویری از صفحه نمایش الجی وی ۳۰ را منتشر کرد

به نظر می‌رسد که الجی قصد دارد تا الجی وی ۳۰ را با نهایت قدرت وارد بازار کند و می‌خواهد این گوشی را از هر نظر قدرتمند کند. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

ظاهرا الجی تصمیم به انتشار قسمت پایینی صفحه نمایش جلوی الجی وی ۳۰ کرده است که با انتشار این تصویر مقداری از  جزئیات صفحه نمایش الجی وی ۳۰ به دست آمده است.

به نظر می‌رسد تا حاشیه ها در این سری به حد خود رسیده و دیگر نمی‌توان ایرادی بخاطر حاشیه به این گوشی وارد کرد. همچنین به نظر می‌رسد تا این گوشی همانند تلفن‌های گلکسی اس ۸ و نوت ۸ ، در لبه‌های کناری خود دارای قوسی خفیف باشد.

اول از همه باید به این موضوع اشاره کنیم که ممکن است الجی از P-OLED در ساخت این گوشی استفاده کند. این قابلیت ظاهرا به جای محافظ صفحه نمایش گوشی قرار است مورد استفاده قرار بگیرد و بسیار محکم تر از گوریلا گلس ۵ می‌باشد و می‌توان هیچ نگرانی از بابت لبه‌های خمیده دستگاه یا صفحه نمایش آن نداشته باشید.

در قدم بعد باید به این مورد اشاره کنیم که احتمالا الجی از صفحه نمایش FullVision برای ساخت این گوشی استفاده کند که باعث کاهش ۲۰درصدی قسمت بالایی پنل جلویی و کاهش ۵۰ درصدی قسمت پایینی پنل جلویی دستگاه می‌شود. همچنین لوگوی شرکت الجی به پشت گوشی منتقل شده است.

همچنین اگر علاقه به دیدن ویدیو با تلفن‌همراه خود دارید الجی می‌تواند یک قابلیت شگفت انگیر را برای شما به ارمغان بگذارد. این گوشی از HDR10 پشتیبانی می‌کند که می‌توان عمق رنگ و تمامی جزئیات فیلم را تا حد زیادی افزایش دهد.

مورد دیگر این است که الجی می‌خواهد تا این گوشی را قبل از شروع نمایشگاه‌های IFA معرفی کند. مشخصات سخت افزاری این دستگاه تا به اینجای کار طبق اطلاعات به دست آمده.

پردازنده اسنپدراگون ۸۳۵ در کنار ۴ گیگابایت رم است که به همراه دو دوربین در پشت دستگاه که یکی تصاویری واید برای شما ثبت می‌کند.

نظر شما درمورد این گوشی چیست؟

 

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji