حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تحلیل گران وال استریت انتظار دارند که آیفون های ۸ ، ۷اس و ۷اس پلاس توسط اپل معرفی شوند

نوشته

6 سال قبل | یک دیدگاه | اپل، اخبار، اسمارت‌فون

شایعات حاکی از آن است که نشان می‌دهد دهمین محصول اپل که با نام آیفون ۸ نامیده می‌شود کمی دیرتر  رونمایی خواهد شد. طبق گزارشی گفته می‌شود که اپل قرار است دستگاه جدید خود را در سه ماهه چهارم میلادی عرضه کند. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

اپل در حال تصمیم گیری برای قراردادن حسگر اثر انگشت در زیر نمایشگر یا پشت گوشی است. Touch ID 3 به نظر میرسد ک یک سیستم تشخیص چهره با استفاده از اسکن اثر انگشت است. که احتمالا روشی است برای حذف دکمه هوم از پنل جلویی دستگاه است. اپل پس از انتشار گزارش سه ماهه خود برخی بر اوورد هارا درباره سه ماهه چهارم میلادی خود منتشر کرده است.

به گفته برخی از تحلیل‌گران این نشان می‌دهد که احتمالا آیفون بعدی ماه آینده عرضه خواهد شد.

“آدام دانایی” تحلیل گر RBC بسیار خرسند شد ازاینکه اپل راهنمایی مثبتی را برای سه ماهه بعدی ارائه می‌دهد.

درمیان این اعداد و ارقام انتظار می‌رود که در نسل بعدی آیفون اپل رشد سود ۱۲ درصدی را داشته باشد میانگین رشد متوالی ۵ ساله ۷ درصد بوده است که نشان می‌دهد چیزی غیر از آیفون ۸ در سه ماهه چهارم مالی اتفاق خواهد افتاد.

“Rob cihra” تحلیل‌گر GUGGENHEIM می‌گوید:

پیش‌بینی های ماه سپتامبر اپل بسیار فراتر از انتظار خواهد بود او میداند ک اپل آیفون های ۷s plus و ۷s را در ماه اینده عرضه می‌کنداو همچنین می‌داند که امکان فروش برخی از آیفون های ۸ به پایان رسیده است تا بتواند درامد مالی سه ماهه چهارم را بدست آورد.

رد هال Jp Morgan می‌گوید که راهنمایی‌های اپل برای سه ماهه چهارم میلادی نشان می‌دهد که سری جدید آیفون های اپل طبق روال عادی عرضه خواهد شد. او پیش‌بینی می‌کند که اپل آیفون ۸ را برای ایفای یک نقش مهم در ماه دسامبر عرضه خواهد کرد

همچنین هال نقل قول جالبی در مورد ios 11 کرده است که آیپد را تبدیل به یک جایگزین لپ تاپ قابل استفاده تبدیل خواهد کرد.

ما اعتقاد داریم که داستان سرمایه گذاری تا سال ۲۰۱۸ به طول می‌انجامد و تقاضا برای یک آپدیت فشرده شده برای آیفون در حال افزایش است. ما همچنین معتقدیم که این می‌تواند به نقطه انتقادی iPad تبدیل شود، زیرا iOS 11 این محصول را جایگزین لپ تاپ مناسب می کند. “- راد هال، تحلیلگر، JP Morgan

تحلیل‌گر UBS استیون میلونویچ انتظار دارد ک اپل در ماه اکتبر آیفون را عرضه کند در حالی که تحلیلگر روزنبلات jun zhang انتظار دارد آیفون‌های ۷s 7s plus و۸ در ماه سپتامبر عرضه خواهند شد همچنین او معتقد است که آیفون ۸ تا پایان ماه سپتامبر تولید خواهد شد.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
MR.CAMPER

بیا جیگر ی کلفتشو اینجا برات گذاشتم هخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
Arsallaan