حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

برسی ابعاد سه گوشی مطرح در انتظار رونمایی

نوشته

6 سال قبل | یک دیدگاه | Android، iOS، اپل، اسمارت‌فون، ال‌جی، سامسونگ

از آنجایی که سه برند مطرح در زمینه موبایل یعنی الجی ، سامسونگ و اپل قصد دارد تا به زودی گوشی‌های خودشان را معرفی کنند تصمیم گرفتیم تا به برسی ابعاد این سه گوشی بپردازیم. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

چند هفته پیش خبردار شدیم که سامسونگ قصد دارد از گلکسی نوت ۸ رونمایی کند.  در حال دست و پنجه نرم کردن با اخبار‌ها و شایعات نوت ۸ بودیم که معلوم شد الجی قصد معرفی گوشی جدید از سری وی خود دارد. همچنین ایفون ۸ هم چند وقتی است که خبرساز شده است.

پرچمدار‌های حال حاضر باید از هر لحاظ مرغوب باشند و از طراحی خوبی نیز برخوردار باشند.

تصاویر و طرح‌های مفهومی زیادی از هر سه گوشی تا به الان منتشر شده است که نشان دهنده ویژگی و موارد دیگر این گوشی‌ها است.

بهتر است تا دیگر به مقایسه اندازه این سه گوشی بپردازیم

اولین چیزی که باید به آن اشاره کنیم این است که نگاهی به طراحی سنت شکن آیفون ۸ داشته باشید تا متوجه زیبایی این گوشی با نسل‌های قبل آن بشوید.

هر سه گوشی قرار است تا از صفحه نمایش امولد در ساخت خود استفاده کنند.

باید بگوییم که اگر به تصویر نگاهی داشته باشید متوجه ابعاد کوچک صفحه نمایش آیفون ۸ می‌شوید. این گوشی صفحه نمایش این گوشی تنها ۵٫۸ اینچ است و نسبت به صفحه نمایش‌های الجی وی ۳۰ و نوت ۸ کوچکتر است.

در ادامه صفحه نمایش الجی وی ۳۰ را داریم که طبق اطلاعات قرار است تا با ابعاد ۶ اینچی باشد. بعد از الجی وی ۳۰ نوبت به هیولای این تست یعنی نوت ۸ می‌باشد که با اندازه ۶٫۳ اینچی صفحه نمایش خود می‌تواند از دو گوشی دیگر بزرگتر باشد.

اما نکته که غیر از این موارد می‌توان اشاره کرد این است: نگاهی به حاشیه‌های آیفون ۸ بیاندازید. الجی وی ۳۰ و نوت ۸ هر دو نشانه‌هایی از حاشیه در ۴طرف خود به خصوص در قسمت بالا و پایین صفحه نمایشگر خود دارد اما آیفون ۸ ظاهرا دارای هیچ حاشیه نیست.

همچنین نگاهی به ضخامت این سه دستگاه داشته باشیم:

الجی وی ۳۰ طبق گفته‌ها قرار است تا ضخامتی ۷٫۴ میلی متری داشته باشد. آیفون ۸ نیز تنها با اختلاف یک میلی متری ۷٫۵ میلی متر ضخامت دارد و گلکسی نوت ۸ با اختلاف ۱ میلی متری نسبت به آیفون ۸ با ضخامت ۸٫۵ اینچی قرار است رونمایی شود.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Soraygoular

توی بحث حاشیه ایفون ۸ از همه بهتر عمل کرده سامسونگ تو نوت ۸ انگار پس رفت کرده حاشیش بیشتر شده انگار نسبت به اس ۸ نمیدونم چرا حاشیه پایین رو حذف نمیکنن این شرکت ها لازم نیست مثل ایفون ۸ فقط دوربین باشه ولی حاشیه پایین بی کاربرد همین اسنشال میتونست حاشیه پایین حذف کنه کم حاشیه ترین گوشی بشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji