حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اولین ویدیو از گوشی هولوگرامی RED Hydrogen One

حدود یک ماه از اولین خبر در رابطه با گوشی هوشمند ۱۲۰۰ دلاری کمپانی RED با نام Hydrogen One می‌گذرد و در طول این مدت فقط یک عکس از این گوشی در دسترس عموم بود و اطلاعات چندانی جز داشتن قابلیت هولوگرامی در دسترس نبود. تا اینکه امروز یک منتشر کننده یوتیوب با نام MKBHD که در زمینه تکنولوژی خدمت می‌کند، فیلمی از این گوشی منتشر کرد. در این مطلب داغ همراه ترنجی باشید.

نمونه کارهایی که در این ویدیو مشاهده می‌کنید غیر عملکردی می‌باشند اما می‌توانند به شما یک تصویر کلی از این گوشی هوشمند بدهند. در این ویدیو صحبتی از قابلیت های نرم افزاری و یا سخت افزار های داخلی این گوشی نمی‌شود اما شکل و نمای ظاهری این گوشی جالب را به طور کامل می‌توانید مشاهده کنید.

همانطور که برخی از شما می‌دانید یکی از قابلیت های این گوشی حالت پخش هولوگرامی آن می‌باشد و این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش ۵٫۷ اینچی با قابلیت نانو و خود ترمیمی دارای تکنولوژی‌های خاصی برای ایجاد یکپارچگی بین محتوای سنتی ۲D ، محتوای چند نمایی هولوگرام ، متحوای ۳D و بازی های تعاملی می‌باشد. و همانطور که در مطلب قبل گفتیم ما هم نظری در رابطه با بازی های تعاملی نداریم اما وقتی که نام هولوگرام روی آن می‌باشد به طور قطع می‌بایست جالب و دیدنی باشد.

 

در این ویدیو شما شاهد شکل ظاهری و ابعاد این گوشی هوشمند می‌باشید که دارای دکمه های تغییر میزان صدا در سمت چپ گوشی، دکمه‌ی پاور در سمت راست، دکمه‌ای برای ضبط فیلم و عکس برداری در سمت راست، جک ۳٫۵ میلی‌متری صدا در پایین گوشی و USB Type C است. این گوشی دارای ابعادی تقریبا برابر آیفون ۷ پلاس دارد که صفحه نمایش ۵٫۷ اینچی آن به چشم می‌خورد.

در این ویدیو فرد مذکور با حالت هولوگرامی این گوشی هوشمند کار می‌کند اما به دلایلی کمپانی سازنده اجازه‌ی نمایش آن به عموم را به این فرد نداده‌ است و در هنگام کار با گوشی، گوشی به صورت تار شده می‌باشد. و در آخر نیز از یک Hydrogen ماد رونمایی می‌کند که یک نوع دوربین می‌باشد و اطلاعات چندانی از آن در دسترس نیست.

در این قسمت می‌توانید این ویدیو را مشاهده کنید:

مشاهده از سرور ترنجی

مشاهده از سایت آپارات

[aparat id=”xlX3g”]

نظر شما در مورد این گوشی هوشمند بی رقیب چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Soraygoular

طراحیش که زیاد جالب نیست ولی باید دید دوربینش و صفحه نمایش هولوگرافیکش چطور باید جالب باشند میخواهم بدونم رد برای سیشتم دوربین دوگانه چیکار کرده ایا چیز جدیدی ساخته یا همون تکنولوژی های قدیمی

عـــلـــۍ

🤞

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا خدادادی
مدرس و مترجم زبان انگلیسی، نویسنده، منتقد فیلم و گیم