حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیا سامسونگ Galaxy S9 و +S9 را با صفحه نمایش Super AMOLED In-Cell به بازار عرضه خواهند کرد؟

نوشته

6 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار، شایعات

ظاهرا سامسونگ برای نسل جدید پرچمداران خود، نقشه‌هایی متفاوت درسر داشته و بدنبال تولید نسلی جدید از پنل‌های صفحه نمایش برای آن‌ها می‌باشد.

این کمپانی سخت در حال کار و آزمایش برای ترکیب پنل‌های SUPER AMOLED IN-CELL DISPLAY (ترکیب دیجیتایزر، صفحه‌نمایش وصفحه لمسی که‌ به صورت یک لایه نازک درآمدند و پیش‌تر درمحصولات پیشین استفاده می‌شد) با فناوری Y-OCTA (صفحه نمایش لمسی انعطاف پذیر هشت لایه که در نسل گوشی‌های edge سامسونگ مورد استفاده قرار می‌گرفت) می‌باشد که قرار است احتمالا در پرچمداران آینده سامسونگ، GALAXY S9 و +S9 مورد استفاده قرار بگیرد.

طبق خبر های ناامید کننده منتشر شده از جانب تامین کنندگان ثالث پنل‌های سامسونگ، آن‌ها مدعی شدند صفحه نمایش پرچمداران آینده ی سال ۲۰۱۸ سامسونگ، Galaxy S9 و +S9 هم مانند نسل پیشین، همان صفحه نمایش SUPER AMOLED برای گوشی های تخت، و Y-OCTA برای گوشی‌های خمیده خواهد بود. و فعلا خبری از نسل جدید پنل‌ها نیست!
اما تولید پنل های نسل جدید توسط سامسونگ علاوه بر اینکه کاهش ۳۰% هزینه‌ها را بدنبال خواهد داشت، همچنین شاید بتوان این را شروعی برای درآمیختن حسگر اثر انگشت درون صفحه نمایش در نظر گرفت هرچند خبری در این باره هنوز منتشر نشده است!
این در حالیست که ظرفیت خط تولید نمایشگر توسط سامسونگ تنها ۳ تا ۴ میلیون در ماه است و یک منبع صنعتی اظهار داشت با توجه به کاهش ۳۰% هزینه های تولید این نسل از پنل‌ها، ممکن است در سال آینده شاهد افزایش ظرفیت تولید دستگاه تا ۱۰ میلیون در ماه باشیم. اما در نهایت چیزی که مشخص است این است که هر دو گوشی S9 edge و S9+ edge  با پنل‌های Y-OCTA،با اندازه‌های ۵٫۷ و ۶٫۲ با یکپارچگی لایه لمسی و منعطف و S9+ , S9 همچنین با پنل‌های SUPER AMOLED همراه می‌شوند. شاید نمایشگر In-Cell هم در راه باشد. فعلا باید منتظر اخبار بعدی باشیم.

SUPER AMOLED IN-CELL DISPLAY: ترکیب دیجیتایزر، صفحه‌نمایش وصفحه لمسی که‌ به صورت یک لایه نازک درآمدند و پیش‌تر درمحصولات پیشین استفاده می‌شد.

Y-OCTA: صفحه نمایش لمسی انعطاف پذیر هشت لایه که در نسل گوشی‌های edge سامسونگ مورد استفاده قرار می‌گرفت.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Yas

چیزى ک هنوز ن ب باره ن ب …
خبرشو گذاشتین چون خبر سامسونگیه
ایول دمتون گرم?✋️

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
پدرام بختیاری