حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کندی اینترنت برخی کاربران/ زیرساخت: شبکه اینترنت کشور نرمال است!

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار

دسترسی برخی کاربران اینترنت به سایتها و شبکه های اجتماعی از شب گذشته با اختلالات مقطعی همراه است که شرکت ارتباطات زیرساخت، وجود هرگونه اختلالی در این باره را تکذیب کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، برخی کاربران اینترنت در کشور از آخرین ساعات شب گذشته در دسترسی به سایتهای داخلی و بین الملل و نیز شبکه های اجتماعی با قطع و وصل مواجه هستند. برای مثال دسترسی به شبکه تلگرام و اینستاگرام برای برخی کاربران اختلال دارد.

این درحالی است که کاربران در تماس با اپراتورهای ارائه دهنده خدمات به این موضوع همیشگی که «مشکل از شبکه زیرساخت است»، بر می خورند.

حامدرضا اسماعیلی مدیر روابط عمومی شرکت ارتباطات زیرساخت در پاسخ به پیگیری خبرنگار مهر، وجود هرگونه اختلال در شبکه زیرساخت ارتباطی کشور را تکذیب کرد.

وی گفت: بررسی های صورت گرفته بر پارامترهای شبکه داخلی، دیتا و اینترنت بین الملل از وضعیت نرمال این شبکه حکایت دارد.

اسماعیلی افزود: هیچگونه قطعی و مشکلی حتی به اندازه یک بیت ظرفیت هم در شبکه زیرساخت وجود ندارد و هرگونه اختلالی که کاربران با آن مواجه هستند از سوی اپراتورهای سرویس دهنده است.

وی گفت: امکان رصد و مانیتور آنلاین شبکه زیرساخت ارتباطی کشور از طریق پرتال شرکت زیرساخت برای کاربران فراهم است و کاربران می توانند به تفکیک شهر و استان، وضعیت کیفی پارامترهای شبکه را مشاهده و بررسی کنند.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عارف کمانی
Arefkamani@gmail.com