حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

برترین گوشی‌های معرفی شده در ماه گذشته میلادی (جولای ۲۰۱۷)

ماه آگوست به عنوان گرم‌ترین ماه سال شناخته می‌شود و زمانیکه درجه‌ی هوا در حال رکورد شکنی می‌باشد، گرمای حقیقی در دنیای تکنولوژی در پایان این ماه شروع می‌شود و در ماه سپتامبر به اوج خود می‌رسد. به هرحال این به آن معنا نمی‌باشد که در ماه جولای اطلاعیه ها و معرفی های مهمی وجود نداشته است در ادامه این مطلب با ترنجی همراه باشید.

در این مطلب ما قصد داریم تا با نگاه کردن به ماه گذشته تمامی گوشی‌های هوشمندی که درباره‌ی آن‌ها شنیدیم و از معرفی آنها شگفت زده شدیم اعم از بزرگترین و مهم‌ترین آنها تا ساده‌ترینشان را برای شما به صورت مختصر بیاوریم.

در ماه گذشته یک دستگاه بود که تمامی نظر‌ها را به خود جلب کرد: و آن چیزی نبود جز گوشی قدرتمند موتورولا موتو زد ۲ (Motorolla Moto Z2) که در تمامی فروشگاه های ایالات متحده آمریکا موجود است و دارای قابلیت فوق‌العاده‌ی صفحه نمایش ضد ضربه می‌باشد.

در این پست سعی می‌کنیم تمامی مطالبی که شما نیاز به دانستن درباره این گوشی ابرقدرت را دارید به شما بگوییم.

 

Moto Z2 Force

برترین قابلیت موتو زد فورس ۲ بدون شک صفحه نمایش آن می‌باشد: یک صفخه نمایش ۵٫۵ اینچی قدرتمند که دارای رزولوشن ۲۵۶۰ * ۱۴۴۰ پیکسلی و پنل AMOLED به همراه یک محفاظ صفحه خاص با تکنولوژی که به جای شیشه از یک ماده‌ی پلاستیکی استفاده می‌کند. در حال حاظر صفحه نمایش‌های شکسته احتمالا بیشترین دلیل برای رفتن به تعمیرگاه ها و تعمیر گوشی ها می‌باشند. پس داشتن این فکر که شما دارای صفحه نمایشی هستید که نمی‌شکند به شما حس نوعی آزادی و آرامش می‌بخشد. به غیر از این گوشی موتو زد ۲ فورس هم‌چنین دارای چیپ‌ست قدرتمند اسنپ‌دراگون ۸۳۵ است و این گوشی با همراهی دوربین دوگانه بسیار قوی که هر دوی آن‌ها ۱۲ مگاپیکسلی بوده و با قابلیت اینکه دوربین دوم توانایی تک رنگی دارا می‌باشد. آمیختن خروجی هر دو دوربین موجب کاهش چشم‌گیر نویز عکس و رنگ‌های زیباتر در نور کم می‌شود.

البته مطلب جالب دیگری درباره زد ۲ فورس این است که از موتو ماد ها (Moto Mods) پشتیبانی می‌کند. موتو ماد ها اکسسوری هایی هستند که به صورت آهنربایی به پشت گوشی متصل شده و به آن قدرت های فرا طبیعی می‌دهند. این موتو مادها شامل یک دوربین ۳۶۰ درجه، یک اسپیکر، یک پک باتری و تعدادی چیزهای دیگر می‌باشند

 

Nokia 6

نوکیا ۶ یک گوشی میان‌رده که با بدنه آلومینیومی و قیمت مناسب و پایین می‌باشد. که به همراه صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی با وضوح ۱۹۲۰ * ۱۰۸۰ پیکسلی ال‌سی‌دی که توسط گوریلا گلس ۳ پوشیده شده است و بوسیله تراشه کوآلکام اسنپ‌دراگون ۴۳۰ پشتیبانی می‌شود روانه بازار شده است. در زمینه حافظه نیز نوکیا ۶ دارای رم ۳ گیگابایتی و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی می‌باشد.

 

در ایالات متحده نوکیا ۶ در ماه جولای عرضه و با قیمت ۲۳۰$ در سایت آمازون به فروش رسید. این نکته را در نظر داشته باشید که نوکیا ۶ توانایی هماهنگی با برخی از اپراتورهای آمریکا همانند Verizon Wireless و Sprint را ندارد.

 

 

RED Hydrogen One

RED کمپانی که معروف است به خاطر درست کردن بهترین دوربین‌های فیلمبرداری زوم بالا آن را می‌شناسیم. این کمپانی درحال طراحی یک گوشی هوشمند ۱۲۰۰$ با صفحه نمایشگر هولوگرامی است. گوشی هوشمند RED فاصله زیادی تا در دسترس کاربران قرار گرفتن دارد. این کمپانی ادعا می‌کند که این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش ۵٫۷ اینچی با قابلیت نانو و خود ترمیمی دارای تکنولوژی‌های خاصی برای ایجاد یکپارچگی بین محتوای سنتی ۲D ، محتوای چند نمایی هولوگرام ، متحوای ۳D و بازی های تعاملی ارائه است.  درست است! ما نیز نظری در این باره نداریم ولی تا زمانی‌که نامی از هولوگرام برده شده است می‌توان به آن با دید خوبی نگاه کرد.

 

محقق RED ،جیم جنارد  گفته است

“هیچ راه مناسبی برای توضیح و تعریف از این گوشی هوشمند تا زمانی‌که خودتان آن را ندیده اید ، وجود ندارد”

ما نیز فقط یک عکس زودهنگام ازین محصول را مشاهده کردیم پس ما نیز همچون دیگران مشتاقیم.

 

Moto E4

بدون شک این گوشی هوشمند می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها برای جیب شما باشد!

ما از استفاده از Moto E4 بسیار لذت بردیم. پیاده سازی قابلیت های نزدیک به رابط کاربری اندروید خام و پردازشگر قوی کوآلکام موجب بوجود آمدن گوشی هوشمندی برای تجربه‌ای تمیز و قابل اعتماد شده است.مولتی تسکینگ بسیار روان و آسان بود، استفاده از تسک های مختلف نسبتا آسان و سریع بود و اسکنر اثر انگشت آن بسیار قوی و حساس است به طوری که برای باز کردن گوشی تنها یک لمس کوچک کافیست.

 

Meizu Pro 7

کمپانی چینی Meizu دو گوشی هوشمند جدید برای نمایش داشت: Meizu Pro 7 و pro 7 plus و هردوی آن‌ها دارای یک صفحه نمایش کوچک ثانویه در پشتشان هستند که ممکن است یک ایده فوق‌العاده باشد. قبل از همه چیز باید باید این مسئله را بیان کنیم که Meizu گوشی‌های خود را در ایالات متحده و یا اکثر قسمت های اروپا نمی‌فروشد، اما این کمپانی و گوشی هایش در چین و سایر قسمت های آسیا معروف و شناخته شده‌است، داخل ایران نیز زیاد اسمی از این برند به گوش نمی‌رسد و بازار ایران بیشتر در دست برندهای بزرگ‌تر مثل سامسونگ ، سونی ، الجی و دیگر کمپانی‌ها می‌باشد.

 

صفحه نمایش ثانویه یک صفحه نمایش امولد با قابلیت لمسی می‌باشد که دارای تعدادی کارایی می‌باشد از جمله: دیدن و مدیریت کردن اعلان ها، کنترل کردن موسیقی و آهنگ‌ها، و البته استفاده از آن برای گرفتن عکس های سلفی با دوربین اصلی قدرتمند و دوگانه‌ی آن. Meizu همچنین تعدادی تصویر زمینه زیبا نیز همراه گوشی ارائه می‌کند.

 

گوشی جدید پرو ۷ و پرو ۷ پلاس دارای چیپست MediaTek Helio X30 که یکی از سازندگان سریع‌ترین پردازنده‌هاست، و همچنین این گوشی ها دارای رم ۴ گیگابایتی و با حافظه داخلی ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی روانه بازار شدند.

 

Xiaomi Mi 5X

تمام Xiaomi Mi X5 های جدید تماما فلزی بوده و دارای صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی به همراه پردازنده اسنپ دراگون ۶۲۵ می‌باشند. هم‌چنین این گوشی‌های هوشمند دارای ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی می‌باشند که می‌تواند تمام اطلاعات دلخواه شما از جمله عکس ها و فیلم ها و آهنگ های شما را در خودش جای دهد.

 

در آخر یک باتری ۳۰۸۰ میلی‌آمپر ساعتی که گوشی از آن تغذیه می‌کند. که به دلیل وجود اسنپ‌دراگون ۶۲۵ که بسیار در صرفه جویی انرژی کارآمد می‌باشد. عمر باتری بسیار بالا است و هم‌چنین میزان شارژ آن حداقل یک روز کامل برای شما باقی می‌ماند.

 

Samsung Galaxy J3 and J7 (2017)

کمپانی سامسونگ اعلام کرد که ورژن آنلاک شده‌‌ی سامسونگ گلکسی جی ۳ و جی ۷ در ۲۸ جولای برای خرید در دسترس قرار می‌گیرد.

 

سامسونگ گلکسی جی ۳ به قیمت ۱۴۹٫۹$ و سامسونگ گلکسی جی ۷ به قیمت ۲۱۹$ قابل خریداری می‌باشد. هر دوی این گوشی قابل خریداری از اکثر خرده فروشان و یا توزیع کنندگان بزرگ همانند سایت خود سامسونگ (samsung.com) می‌باشند. با وجود ارزانی این دو گوشی دارای اندروید ۷٫۰ Nougat می‌باشند. گلکسی جی ۷ که قیمت بالاتری دارد یک پردازنده ۱٫۶ گیگاهرتزی هشت هسته ای، ۲ گیگابایت رم، ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی که قابل افزایش نیز می‌باشد، را دارا می‌باشد و گلکسی جی ۳ که ارزان تر است دارای پردازنده ۱٫۴ گیگاهرتزی چهار هسته‌ای، ۱٫۵ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی می‌باشد.

 

NuAns Neo Reloaded

کمپانی ژاپنی NuAns در ماه فوریه اعلام کرد همان گوشی قدیمی ویندوز موبایلی‌اش را بزودی با سیستم عامل اندروید نیز عرضه خواهد کرد. پروژه‌ی گوشی هوشمند جدید آن‌ها یعنی NEO Reloaded یک گوشی اندرویدی زیبا می‌باشد.

 

جدا از گوشی‌های اندرویدی عادی کمپانی نوآنس برای مشتری هایش یک فرمول متفاوت استفاده می‌کند که ممکن است سود بیشتری را عاید این شرکت کند. NEO Reloaded دارای پنل های قابل تعویض می‌باشد پس کاربران این توانایی را دارا می‌باشند که قسمت پشتی گوشیشان را تعویض نمایند.

قاب های پشتی نه تنها نمای مختلفی دارند بلکه حس متفاوتی را نیز القا می‌کنند که به دلیل تقلید طرح های آن‌ها از طبیعت می‌باشد.

 

نظر شما درباره‌ی گوشی‌های معرفی شده در این ماه چیست؟ در این مطلب تلاش کردیم که گوشی‌های کمتر شناخته شده را به شما معرفی کنیم تا بتوانید با دید بهتری به انتخاب گوشی مورد خود بپردازید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا خدادادی
مدرس و مترجم زبان انگلیسی، نویسنده، منتقد فیلم و گیم