حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اطلاعات بیشتری از Home Pod اپل منتشر شد

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، اخبار، اسمارت‌فون، شایعات

با توجه به خبر‌هایی که درمورد فریمور هوم پاد اپل به بیرون درز کرده بود. به تازگی اطلاعات جدیدی از این محصول منتشر شده است که مشخصات جالبی را نشان می‌دهد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

با توجه به توییت اخیر “Avery Magnotti” مشخصات جالبی درمورد این محصول فاش شده است. با توجه به توییت این شخص ، هوم پاد اپل از پردازنده A8 در کنار ۱ گیگابایت رم استفاده می‌کند که حدود دو برابر از گوگل هوم و حدود ۴ برابر قوی تر از آمازون اکو است. اما اگر این دستگاه تنها یک دستگاه برای دریافت ورودی و دادن خروجی است پس چه نیازی به استفاده از ۱ گیگابایت رم داشته است؟ این احتمال می‌رود که این دستگاه در هنگام استفاده از دستیار صوتی اپل چند اپکیلیشن را برای بهتر کردن کارایی به اجرا در می‌اورد و این رم برای اجرای روان آنها استفاده می‌شود.

البته این تنها یک فرض است و باید تا ارائه اخبار رسمی از سمت اپل منتظر بمانیم.

اگر از مشخصات پردازنده و رم دستگاه بگذریم ، اپل این دستگاه را به یک نمایشگر با رزولیشن ۲۷۲×۳۴۰ مجهز کرده است که اندازه‌ای همانند یک اپل واچ ۳۸ میلی متری دارد که می‌توان از آن برای دریافت اعلان و نور‌های مختلف استفاده کرد.

این محصول در ماه June طی مراسم توسعه دهندگان این کمپانی معرفی شده بود و قرار است تا در ماه دسامبر با قیمت ۳۴۹٫۹۹ دلار وارد بازار شود.

نظر شما درمورد این محصول جدید اپل چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji