حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

یک طلا و ۳ نقره دستاورد تیم ایران در المپیاد کامپیوتر ۲۰۱۷

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، اخبار رسمی شرکت‌ها

رییس کمیته علمی بیست و نهمین دوره المپیاد کامپیوتر ۲۰۱۷ از قرار گرفتن ایران در جایگاه چهارم جهانی در این رقابت‌ها خبر داد و گفت: در این دوره از رقابت‌ها تیم اصلی ایران صاحب یک مدال طلا و ۳ نقره شد.

دکتر علی شریفی‌زاده در گفت‎وگو با ایسنا از نهایی شدن نتایج بیست و نهمین المپیاد کامپیوتر ۲۰۱۷ خبر داد و افزود: در این دوره از رقابت‌ها تیم ژاپن با کسب ۴ مدال طلا در جایگاه نخست جهانی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه چین در رده دوم این رقابت‌های علمی جهانی قرار گرفته است، یادآور شد: این تیم موفق به کسب ۲ مدال طلا و ۲ مدال نقره شد.

شریفی‌زاده با اشاره به کسب مقام سومی تیم کشور روسیه در المپیاد ۲۰۱۷ کامپیوتر اظهار کرد: این تیم در جایگاه سوم این رقابت‌ها قرار گرفته است.

رییس کمیته علمی بیست و نهمین دوره المپیاد کامپیوتر ۲۰۱۷ با اشاره به جایگاه تیم رسمی جمهوری اسلامی ایران در این رقابت‌ها یادآور شد: ایران با کسب یک مدال طلا و ۳ مدال نقره در جایگاه چهارم المپیاد جهانی کامپیوتر را کسب کرد.

به گفته وی کشورهای تایوان، لهستان، رومانی، انگلستان، استرالیا و ایتالیا به ترتیب مقام‌های پنجم تا دهم المپیاد جهانی ۲۰۱۷ کامپیوتر را کسب کردند.

شریفی‌زاده با اشاره به جایگاه تیم دوم ایران در این رقابت‌ها گفت: تیم دوم ایران در این رقابت در جایگاه یازدهم جهانی قرار گرفت.

رییس کمیته علمی بیست و نهمین المپیاد جهانی کامپیوتر خاطرنشان کرد: مراسم اعطای مدال‌ها فردا پنج‌شنبه، ۱۲ مردادماه از ساعت ۱۷ تا ۱۹ در سالن اجلاس برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، در بیست و نهمین دوره المپیاد جهانی کامپیوتر ۲۰۱۷ تعداد ۳۰۰ نفر از ۸۴ کشور ثبت‌نام کردند که از این تعداد تیم ۸۲ کشور شرکت کردند.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عارف کمانی
Arefkamani@gmail.com