حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشکل سری اکسپریا زد ۵ بعد از آپدیت به اندروید ۷٫۱٫۱ (به همراه راه حل)

نوشته

6 سال قبل | 3 دیدگاه | Android، اسمارت‌فون، اطلاعیه‌ها، سونی

آپدیت اندروید ۷٫۱٫۱ چند وقتی است که برای سری Z5 این شرکت منتشر شده است. اما ظاهرا کاربرانی که این آپدیت را دریافت کرده‌اند با مشکلاتی روبرو شده‌اند. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

به گزارشی که از سمت کاربران به دست شرکت سونی رسیده است آنها مشکلاتی مثل گرمای بیش از حد دستگاه ، کرش کردن‌های الکی در برنامه‌ها و ریبوت مکرر دستگاه را گزارش کرده‌اند.

ظاهرا راه حلی برای رفع فعلی این مشکل تا ارائه آپدیت توسط سونی منتشر شده است. اگر شماهم جزو کاربرانی هستید که این مشکل را دارید می‌توانید با رفتن به حالت سیف مود (safe Mode) و غیر فعال کردن برنامه Movie Creator تا حدی از این مشکلات جلوگیری کنید.

امیدواریم زودتر سونی آپدیتی برای این سری منتشر کند.

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Soheil xperai1

اطلاعاتتون بسیار ناقصه و معلومه فقط خواستید یه مطلب ضد سونی بنویسید این مشکلات هیچ کدوم واسه سری Z5 نیست و مشکلاتی که نام بردید واسه Xz هستش لطفا تو نوشتن پست عجله نکنید و قبلش تحقیق کنید البته اینم یادتون نره که پرچمدار شرکت دزد و متقلب هنوز پرچمدار ۲۰۱۷ اندرویدش ۷٫۰ هستش اونوقت سونی پرچمدار ۲۰۱۵ تقریبا دو ماه پیش ۷٫۱٫۱ شده

Mostoul

اتفاقا مشکل z5 هست. گوشی شدید گرم میشه شارژ سریع تخلیه میشه . من فعلا دارم با کاستوم رامها کار میکنم. ورژن ۷٫۱٫۲ شارژش از رام اصلی هم بهتر میمونه .

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji