حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ، مودم LTE جدیدی با بیشینه سرعت ۱.۲ گیگابیت در ثانیه را معرفی کرد

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ

سامسونگ در ماه مارس از چیپست جدید خود با نام اگزینوس ۸۸۹۵ معرفی کرد. این چیپست جدید، رقیب اسنپدراگون ۸۳۵ کوالکام است که برای اولین بار از سرعت ۱ گیگابیت در ثانیه پشتیبانی می‌کرد. به‌تازگی سامسونگ، مودم اگزینوس ۸۸۹۵ را بهبود بخشیده است و مدل جدیدی با فناوری Cat.18 6CA با سرعت ۱.۲ گیگابیت بر ثانیه را معرفی کرده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

سامسونگ گفته است که این مودم برای رسیدن به این نتایج عالی، همکاری نزدیکی با شرکت ارتباطات ژاپنی داشته است. سرعت دانلود این مودم، حدود ۲۰ درصد افزایش یافته است که به شما اجازه می‌دهد تا یک ویدیوی اچ‌دی را تنها در ۱۰ ثانیه دریافت کنید.

قناوری Carrier Aggregation (تجمع حامل)، تعداد معینی از حامل‌ها را با پهنای باند‌های مختلف ترکیب می‌کند که سرعت انتقال داده‌ها و عملکرد شبکه را بهبود می‌بخشد. با افزایش توانایی تجمع حامل‌ها، مودم جدید سامسونگ، انتقال داده‌ها را پایدارتر و همچنین سریع‌تر انجام می‌دهد.

به گفته‌ی این شرکت، تولید انبوده این فناوری جدید تا پایان سال جاری آعاز خواهد شد. احتمالا سامسونگ از این مودم جدید در پرچم‌دار جدید خود یعنی گلکسی نوت ۸ که قرار است در اواخر ماه جاری معرفی شود، استفاده خواهد کرد.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ایزدی