حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تماشا کنید: مقایسه مدت زمان تمام شدن باتری گلکسی اس8 ، وان پلاس 5 ، اچ تی سی یو 11 و اکسپریا ایکس زد پرمیوم

هر شخصی در زمان خرید تلفن‌همراه به اولین چیزی که فکر می‌کند این است که آیا این گوشی می‌تواند یک روز کامل بدون نیاز به شارژ مجدد کار کند؟ در ادامه با ترنجی همراه باشید.

ظاهرا شرکت وان پلاس امسال آمده تا تمامی رقبای خود را شکست دهد. در تست قبلی که برای شما قرار دادیم مدت زمان شارژ شدن ۴ برتر بازار را انجام دادیم. اما ایندفعه قانون بازی را عوض کردیم و برای شما ویدیو از تست مدت زمان نگه داری باتری ۵ گوشی برتر بازار تهیه کردیم.

[aparat id=”c4EYT”]

دانلود با کیفیت ۷۲۰Pدانلود با کیفیت ۴۸۰P

وان پلاس امسال آمده تا در همه زمینه‌ها رتبه اول را کسب کند. از مدت زمان شارژ گرفته تا تست.

در این تست نیز وان پلاس توانست با نگه‌داری باتری فوق‌العاده خود باقی رقبای خود را شکست دهد. در جایگاه دوم گلکسی اس ۸ توانست بعد از وان پلاس باشد و گوشی جدید شیائومی می ۶ هم توانست رتبه سوم را کسب کند. اما سونی و اچ تی سی یو ۱۱ به ترتیب رتبه‌های چهارم و پنجم را دریافت کردند. ظاهرا سونی امسال برنامه‌ای برای باتری گوشی خود نکشیده است. البته نباید از صفحه نمایش این گوشی نیز با تراکم پیکسلی شگفت‌انگیز آن چشم پوشی کرد.

 

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mortazavi

وان پلاس5 واقعا گوشی عالی هست ولی اینکه دومیلیون پول بدی بخاطر یکم بنچمارک بهتر یا شارژ بیشتر یکم سخت اونم وقتی با 200 تومن بیشتر میتونی xzp با اون صفحه و دوربین بی نظیر یا اس8 با کمترین حاشیه و بهترین امکانات یا یو11 با قوی ترین دوربین و صدای موبایل میشه خرید

Mortazavi

ولی خداییش به عمق رنگ مشکی شارپنس و کیفیت رنگ xzp دقت کنید قشنگ یه سروگردن بالاتر.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji