حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی Bluboo S8 رونمایی شد

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | Android، اخبار، اسمارت‌فون، مطالب ترنجی

انگار همین سه هفته پیش بود که Bluboo از گوشی S1 خود رونمایی کرد. اما ظاهرا این کمپانی باز هم می‌خواهد تا با گوشی‌های کم حاشیه خود بازار خود را گرم تر از قبل کند.در ادامه با ترنجی همراه باشید.

این شرکت به تازگی از گوشی جدیدی رونمایی کرده است که اگر بخواهیم صادق باشیم بسیار شبیه به گلکسی اس ۸ است و این شرکت از روی طرح گلکسی اس ۸ گوشی خود را طراحی کرده است. اما جنس بدنه این دستگاه کمی با گلکسی اس ۸ فرق می‌کند و یک بدنه تیتانیومی است. صفحه نمایش این دستگاه یک صفحه نمایش ۵٫۷ اینچی با اندازه ۱۸:۹ است.

اگر نگاهی به پشت دستگاه داشته باشیم می‌توانیم شاهد وجود دوربین دوگانه به همراه سنسور اثر انگشت که در وسط دستگاه و زیر دوربین قرار دارد باشیم.

صفحه نمایش این دستگاه یک صفحه نمایش ۵٫۷اینچی است که با رزولیشن ۷۲۰×۱۴۴۰ می‌تواند تراکم پیکسلی ۲۸۲PPI را به وجود آورد.

پردازنده این دستگاه Mt6750T ساخت شرکت مدیاتک می‌باشد که فرکانسی در حدود ۱٫۵گیگاهرتز دارد. از دیگر مشخصات این گوشی می‌توان به ۳ گیگابایت رم در کنار ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد که می‌توانید با اضافه کردن کارت حافظه تا ۲۵۶ گیگابایت دیگر به آن اضافه کنید.

وظیفه تامین انرژی این دستگاه به عهده یک باتری ۳۴۵۰ میلی آمپر ساعتی است.

Bluboo برای دوربین‌های این دستگاه از یک سنسور ۱۶مگاپیکسلی و ۳مگاپیکسلی در پشت استفاده کرده است. دوربین دوم این دستگاه وظیفه جمع آوری سوژه‌هارا به عهده دارد تا با استفاده از آن بتوانید عکس‌هایی Blur شده بگیرید. دوربین اصلی نیز از دریچه دیافراگم ۲٫۰ استفاده می‌کند. همچنین دوربین سلفی این دستگاه یک دوربین ۸ مگاپیکسلی است.

سیستم عامل این دستگاه اندروید ۷٫۰ می‌باشد که با رابط کاربری ۳۶۰OS ترکیب شده است.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji