حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کپکام (Capcom) تصمیم به ساخت بازی‌های بیشتر برای نینتندو سوییچ گرفته است

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار رسمی شرکت‌ها، نینتندو

کپکام با دیدن موفقیت بازی Ultra Street Fighter II تصمیم به ساخت بازی‌های بیشتری برای نینتندو سوییچ گرفته است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

با توجه به اینکه به بازی دیگری از سری استریت فایتر برای نینتندو سوییچ نیاز نیست، کپکام همچنان قصد دارد بازی‌های بیشتری را از این سری و سری‌های دیگر برای این پلتفرم خلوت عرضه کند. در واقع به نظر می‌رسد که این شرکت پرآوازه بازی‌ساز از این پلتفرم خوشحال و راضی است که در حال برنامه‌ریزی برای بازی‌های بیشتری است.

این خبر از توییت یکی از نویسندگان وال‌استریت جورنال برداشته شده است که گفته است:

۴۵۰ هزار کاربر بازی Ultra Street Fighter II بسیار بالاتر از حد انتظار است و کپکام را وادار به برنامه‌ریزی برای عناوین بیشتر نینتندو سوییچ کرده است.

متاسفانه مشخص نیست که چه نوع بازی‌هایی را قرار است از Capcom ببینیم؛ ممکن است عنوان جدیدی خلق شود و یا ریبوتی از بازی‌های قدیمی ببینیم. به هر حال اگر شما از دسته افراد منتظر Resident Evil در سوییچ هستید، این بازی‌ساز در اوایل سال جاری این این مورد را رد کرد. سازندگان بازی سخت‌افزار منحصر به فرد (شاید هم ضعیف) نینتندو سوییچ را عامل این تصمیم اعلام کردند و اظهار داشتند که از همان اول هم برنامه خاصی برای انتشار نسخه سوییچ این بازی نداشته‌اند. دوباره در ماه ژانویه بود که شرکت با موفقیت بازی Street Fighter در کنسول دستی نینتندو سوییچ، نظر خود را تغییر داد و شروع به کار دوباره روی این پلتفرم کرد. به هر حال نمی‌توان انتظار داشت که عناوین معروف کپکام به سوییچ بیایند.

نظر شما در مورد این تصمیم کپکام چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مهرشاد مرادزاده
گیمری عاشق نوشتن...