حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نوکیا ۸ در بنچمارک رویت شد

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | Android، اسمارت‌فون، شایعات، نوکیا

شرکت HMD قصد دارد تا امسال با ارائه نوکیا ۸ ، تمامی طرفداران نوکیا را دوباره به آغوش گرم این شرکت دعوت کند. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

شایعات زیادی درمورد نوکیا ۸ تا به الان در رسانه‌های خبری آمده است و همه را به وجد آورده است. طی این مدت شایعات از طراحی تا مشخصات این گوشی را شنیدیم و درحال حاضر این گوشی در بنچمارک دیده شد.

بله این گوشی بلاخره در بنچمارک دیده شد و می‌توانیم با اطمینان کاملتری درمورد مشخصات این گوشی صحبت کنیم.

GFXBench در مشخصات این گوشی نشان می‌دهد که این گوشی از یک صفحه نمایش ۵٫۳ اینچی با رزولیشن QHD بهره می‌برد. وظیفه پردازش‌های این گوشی به عهده پردازنده اسنپدراگون ۸۳۵ می‌باشد.همچنین از مشخصات دیگر می‌توان به ۴گیگابایت رم در کنار ۶۴گیگابایت حافظه داخلی که ۵۱گیگابایت آن دردسترس شما است اشاره کرد.

نکته جالب در این تلفن به بخش دوربین آن برمی‌گردد. در قسمت دوربین شاهد وجود دو دوربین ۱۲مگاپیکسلی برای دوربین اصلی هستیم. همچنین دوربین سلفی این گوشی یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی است که توانایی ظبط ویدیو‌های ۴K را دارد. تنها “HTC Butterfly 3 و Essential phone” تا به این زمان توانایی انجام همچین کاری را با دوربین سلفی خود داشتند.

آنتوتو نیز مشخصاتی از این گوشی را منتشر کرده است که نشان دهنده دوربین ۱۳ مگاپیکسلی برای این گوشی است. هنوز مشخص نیست که کدام یک از این تست‌ها درباره دوربین این دستگاه مشخصات دقیقی می‌دهند اما می‌توان انتظار وجود یک دوربین فوق‌العاده از این گوشی را داشت. همچنین لازم به ذکر است که در هر دو بنچمارک این گوشی از اندروید ۷٫۱٫۱ بهره می‌برده است

نظر شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji