حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مقایسه صفحه نمایش گلکسی نوت ۸ در کنار آیفون ۸

نوشته

6 سال قبل | یک دیدگاه | اپل، اسمارت‌فون، سامسونگ، شایعات

با ارائه گلکسی اس ۸ پلاس سامسونگ اولی گوشی خود با صفحه نمایش ۶٫۲ اینچی را برای سری S خود شروع کرد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

حالا که داریم به زمان رونمایی از گلکسی نوت ۸ نزدیک می‌شویم ، شایعاتی در خصوص اینکه قرار است نوت ۸ با صفحه نمایش بزرگ تر از ۶٫۳ اینچی وارد بازار شود منتشر شده است که با اینکار این نوت بزرگترین نوت تا به امروز می‌شود. البته با توجه به حاشیه‌های کم صفحه نمایش می‌توان امید داشت که به راحتی در دستان شما قرار گیرد.

اگر می‌خواهید بدانید که درحال حاضر این صفحه نمایش قرار است تا چه اندازه بزرگ باشد باید نگاهی به تصویر تازه منتشر شده بیاندازید که پنل جلویی آیفون ۸ را در کنار گلکسی نوت ۸ قرار داده است.

البته هنوز مشخص نیست که این تصویر منتشر شده  واقعا تصویر پنل جلویی گلکسی نوت ۸ باشد ، اما اگر همین باشد مشخص است که با یک گوشی فوق‌العاده بزرگ طرف هستیم. با توجه به گزارشات آیفون ۸ قرار است با سایز صفحه نمایشی بین آیفون ۷ اس و ۷ اس پلاس باشد که به این معنی است که این گوشی تقریبا بین دو اندازه ۴٫۷ اینچ و ۵٫۵ اینچ است که اگر واقعا این گزارش درست باشد در این صورت نوت ۸ در حدود ۱٫۳ تا ۱٫۴ اینچ بزرگتر از آیفون ۸ می‌باشد که در خود تصویر نیز به صورت واضح مشخص است.

نظر شما چیست؟ آیا واقعا نوت ۸ به این اندازه بزرگ است؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Yas

سلام
همینایى ک الان تو بازار موجوده رو مقایسه کنید اینا ک قراره چند ماه دیگ بیاد پیش کش?
مثل اس٨پلاس و یو١١ و….

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji