حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شرکت HMD صاحب ۵۰۰ پتنت نوکیا است

به تازگی خبری درمورد نوکیای جدید و قدیم منتشر شده است که واقعا همه را شگفت‌زده کرده است. این خبر درمورد این موضوع است که شرکت جدید HMD که حالا به نوعی نوکیا نیز محسوب می‌شود ، حالا صاحب ۵۰۰ ثبت اختراع از سمت نوکیا نیز است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

موضوع این خبر همانطور که خواندید در این مورد است که شرکت HMD ، صاحب ۵۰۰ پتنت نوکیا است که از سمت مایکروسافت گرفته شده است. شرکت قبلی نوکیا یعنی نوکیای اصلی این ثبت اختراع‌هارا در اختیار مایکروسافت قرار داده بود تا در چند سال قبل مورد استفاده دستگاه‌های ویندوزی خود با برند نوکیا کند.

درحال حاظر یکی از تعجب آور‌ترین قسمت این داستان این است که شرکت HMD یکی از پتنت‌های محبوب نوکیا یعنی طراحی رابط کاربری Lumia Camera را مال خود کرده است که یکی از بهترین رابط‌های کاربری حساب می‌شد و در دستگاه‌های ویندوزی قدیم مورد استفاده قرار می‌گرفت.

اما چند مورد از مهم ترین پتنت‌های نوکیا هنوز در دستان مایکروسافت است که از بین آنها می‌توان به “PureView و Clear Black” اشاره کرد و نمی‌توان انتظار داشت تا شاهد حضور همچین ویژگی‌هایی در گوشی‌های جدید نوکیا باشیم. اما مهم‌ترین ویژگی که درحال حاظر به نظر می‌رسد که در اخیتار HMD است ، Zeiss می‌باشد که طبق تصاویر و شایعات اخیر احتمال استفاده آن در پرچمدار جدید نوکیا زیاد است.

درحال حاظر مایکروسافت دارنده ۲۰۰ ثبت اختراع از سمت نوکیا می‌باشد درحالی که HMD دارای ۵۰۰ ثبت اختراع است.

نظر شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji