حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصویر دیگری برای تایید نبود دکمه هوم در آیفون ۸ منتشر شد

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، اسمارت‌فون، شایعات

از انجایی که تقریبا تمامی تلفن‌های همرا درحال رفتن به سمت ساخت گوشی بدون حاشیه هستند. ظاهرا شرکت اپل نمی‌خواست تا از این موضوع پیروی کند و گوشی‌های جدید خود را با حاشیه‌های کم  به بازار عرضه کند. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

شرکت‌های مطرح مختلفی هستند که درحال حاضر سعی به ارائه یک گوشی بدون حاشیه دارند و می‌خواهند از تمامی قسمت پنل جلویی دستگاه‌ خود نهایت استفاده را بکنند.  به نظر می‌رسد که اپل هم می‌خواهد تا وارد این بازی شود و گوشی جدید خود را با صفحه نمایشی بدون حاشیه عرضه کند.

این چند وقته شایعات زیادی در خصوص نبود حاشیه برای گوشی جدید اپل شنیده‌ایم و حتی به برخی از آنها نگاهی جزئی نیز داشتیم اما ظاهرا تصویری جدید در مورد این گوشی برای بسته‌بندی دستگاه منتشر شده است که دلیل دیگری برای نبود حاشیه و دکمه هوم در این نسخه مشخص می‌کند.

البته توجه داشته باشید که این تنها یک تصویر است و نمی‌توان گفت که این واقعا همان آیفون ۸ است. بر اساس این تصویر ما حدس می‌زنیم که این گوشی قرار است سنت هرساله اپل را بشکند و گوشی‌ای بدون حاشیه و دکمه هوم باشد. گرچه بودن یا نبودن دکمه هوم فرقی به حال سنسور تشخیص اثر انگشت اپل نگذاشته است و طبق شایعاتی که درمورد نسخه ۴ بتای iOS 11 گفته شد. رابط کاربری جدیدی برای قسمت تاچ آی‌دی در نظر گرفته شده.

البته ما تصویری از پشت دستگاه در حال حاضر در دسترس نداریم و نمی‌توان به صورت کامل گفت که سنسور اثر انگشت قرار است تا با صفحه نمایش یکپارچه شود و ممکن است شاهد حضور این سنسور در پشت دستگاه نیز باشیم.

البته هنوز هیچ کدام یک از این تصاویر یا ویدیو‌ها به صورت رسمی تایید نشده‌اند و ممکن است با گوشی کاملا جدید روبرو باشیم.

نظر شما درمورد این تلفن همراه چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji