حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپل ۲.۷ میلیارد دلار در ال‌جی دیسپلی برای تامین پنل‌های OLED برای آیفون‌های جدید سرمایه‌گذاری می‌کند

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، ال‌جی

طبق گزارش جدیدی که امروز از کره جنوبی منتشر شده، اپل حدود ۲.۷ میلیارد دلار در ال‌جی دیسپلی سرمایه‌گذاری کرده‌است. این سرمایه‌گذاری، برای این است که اپل در تولید پنل‌های OLED برای آیفون‌های جدید که در سال ۲۰۱۸ و سال‌های بعد آن معرفی می‌شوند، مشکلی نداشته باشد. پیش از این نیز شنیده بودیم که اپل در نظر دارد تا از سال آینده، تنها از پنل‌های OLED برای گوشی‌های خود استفاده کند. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

این سرمایه‌گذاری، یک پیش‌پرداخت برای پنل‌های OLED برای تولید کردن آنها در آینده محسوب می‌شود. مدت زیادی شایعه شده بود که اپل با سامسونگ برای صفحه‌نمایش OLED آیفون ۸ که سال جاری عرضه می‌شود، همکاری کرده‌است اما اپل دوست ندارد تا تنها به یک شرکت برای تولید یک بخش متکی باشد. اپل باید اطمینان حاصل کند که پنل‌های OLED کافی برای نسل‌های آبعدی آیفون تولید خواهند شد. اپل به صفحه‌نمایش OLED بیشتری از سال ۲۰۱۸، در مقایسه با تعداد صفحه‌نمایشی که برای آیفون ۸ در سال ۲۰۱۷ تولید می‌شود، نیاز خواهد داشت.

منابع بدون نام ادعا می‌کنند که ال‌جی دیسپلی، احتمالا یک خطوط تولید محصول OLED اختصاص یافته به آیفون‌های اپل را می‌سازد. برای این کار، حدود ۳.۵ میلیارد وون نیاز است و اپل با این سرمایه‌گذاری، بیشتر این هزینه را پرداخت می‌کند. در حال حاضر، گوگل نیز در ال‌جی دیسپلی، حدود ۹۰۰ میلیون دلار سرمایه‌گذاری کرده‌است تا برای تولید پنل‌ها برای سری پیکسل مشکلی وجود نداشته باشد. در حال حاضر، سامسونگ با ۹۵ درصد سهم بازار، بزرگ‌ترین تولیدکننده‌ی صفحه‌نمایش OLED است.

 

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ایزدی