حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گزارشات خبر از توسعه بازی Grand Theft Auto 6 توسط Rockstar می‌دهند؛ شاهکاری دیگر در راه است

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، حتما بخوانید، سرگرمی و بازی

مجموعه بازی‌های Grand Theft Auto که توسط شرکت Rockstar تولید می‌شود، یکی از رایج ترین و محبوب‌ترین بازی‌های رایانه‌ای محسوب می‌شود. بنابراین بدون شک می‌توان گفت که این بازی به این زودی‌ها متوقف نخواهد شد و همواره باید منتظر نسخه‌های جدیدی از آن باشیم. عنوان فعلی این بازی یعنی GTA V توانمندی خود را اثبات کرده و از زمان عرضه تا به امروز موفق به فروش بیش از ۸۰ میلیون واحد بر روی Xbox One و PlayStation 4 شده است. حال طبق گزارشاتی که اخیرا منتشر شده، به نظر می‌رسد کمپانی Rockstar توسعه نسخه جدید این بازی را با نام Grand Theft Auto 6 آغاز کرده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

طبق گزارشات، stuntman Tim Neff به تازگی رزومه خود را بروزرسانی کرده. نکته جالب توجه این است که یکی از آخرین پروژه‌های ثبت شده در آن، کار برو روی بازی Grand Theft Auto 6 بوده که در صورت صحت این مطلب، قطعا به نسل جدید این بازی اشاره می‌کند. هرچند این نخستین باری نیست که شایعاتی در خصوص این بازی منتشر می‌شود، اما مطمئن باشید در صورت بالا گرفتن شایعات، کمپانی Rockstar در نهایت GTA 6 را به رسمیت می‌شناسد.

احتمالا در طول توسعه این بازی از بدل‌کارانی جهت ضبط حرکات شخصیت‌ها استفاده شود تا بیش از پیش این بازی به واقعیت نزدیک شده و کاربران را محو خود کند. این ویژگی دقیقا همان چیزی است که در ساخت فیلم و سریال از آن بهره می‌گیرند. با اینکه Rockstar هنوز در این مورد عکس‌العملی نشان نداده و چیزی را تایید نکرده است، اما طرفداران قطعا منتظر نسل بعدی این عنوان خواهند بود.

به نظر شما، آیا GTA 6 می‌تواند همانند نسخه فعلی‌اش موفق ظاهر شود؟ دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
یاشار ایشان آقا