حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مسنجر WhatsApp روزانه ۱ میلیارد کاربر فعال دارد!

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار رسمی شرکت‌ها

حدود ۳ سال پیش، مسنجر WhatsApp توسط مارک زاکربرگ (موسس FaceBook) به قیمت ۱۹ میلیارد دلار خریداری شد. اما امروز گزارشی متفاوت از جان‌کوم (مدیر WhatsApp) منتشر شد که محبوبیت بیش از پیش از مسنجر را نشان می‌دهد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

امروز برنامه پیام رسان واتس آپ نشان داد روزانه ۱ میلیارد کاربر فعال دارد که این نشان از محبوبیت بسیار بالای WhatsApp در مقایسه با سایر رقیبان خود در سطح جهان را دارد. او همچنین مدعی شد ماهانه ۱٫۳ میلیارد کاربر فعال جذب خواهد کرد!

از دیگر آمار شگفت انگیز ارائه شده توسط واتس آپ می‌توان به ارسال ۵۵ میلیارد پیام و ۴٫۵ میلیارد عکس توسط کاربران به‌صورت روزانه اشاره کرد.

اما برای رسیدن و ماندن در این جایگاه تنها امکانات زیاد و متنوع کافی نیست، آنطور که پیداست حرف اول برای بهترین بودن را پیشتیبانی می‌زند! واتس آپ امروزه بالغ بر ۶۰ زبان مخلف را پشتیبانی می‌کند. جان کوم همچنین اشاره کرد قرار است در آینده امکانات بیشتری به این مسنجر اضافه شود.

اشتراک گذاری عکس‌ها و فیلم‌های خصوصی، تماس ویدیویی و یا ارسال پیام هیچ وقت به این امنی و آسانی نبوده و بسیار خوشحالیم که مردم از را های مختلف این مسنجر برای اتصال به یکدیگر استفاده می‌کنند. ما به عهد خود پایبندیم و در آینده برای ارائه ویژگی‌های بیشتر همراه با امنیت تلاش خواهیم کرد. جان کوم-مدیر WhatsApp

نکته بسیار جالب اینجاست که این برنامه برخلاف رقیبان خود مانند SnapChat از برخی ویژگی‌ها و امکانات متنوع پر نشده ولی توانسته آنها پشت سر بگذارد و به یکی از بهترین‌ها در سطح جهان تبدیل شود.

آیا شما هم از این مسنجر استفاده می‌کنید؟ تا چه حد از آن راضی هستید؟ کمبود چه ویژگی‌هایی را احساس می‌کنید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
پدرام بختیاری