حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اطلاعات جدیدی در رابطه با قیمت‌گذاری موتورولا Moto X4 فاش شد

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، اسمارت‌فون، موتورولا

با اینکه Moto X4 هنوز به صورت رسمی معرفی نشده است، اما طبق اطلاعات منتشر شده از آن انتظار می‌رود با یک گوشی هوشمند میان‌رده طرف باشیم که توسط پروژه Fi گوگل پشتیبانی می‌شود. حال به لطف گزارشاتی که به تازگی منتشر شده، ما اطلاعات مربوط به قیمت گذاری این گوشی را در اختیار داریم. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

با توجه به اطلاعات به دست آمده، این گوشی هوشمند در نسخه ۳۲ گیگابایتی با قیمت ۳۵۰ یورو معادل ۴۱۱ دلار در اروپا عرضه خواهد شد. با این حال هنوز اطلاعاتی از قیمت نسخه ۶۴ گیگابایتی این گوشی هوشمند منتشر نشده است.

بر اساس این قیمت انتظار می‌رود که Moto X4 با یک نمایشکر ۵٫۲ اینچی Full HD، ۳ گیگابایت حافظه رم، دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی عرضه شود. همچنین احتمالا قلب تپنده‌ی این دستگاه اسنپدراگون ۶۳۰ و یا ۶۶۰ باشد تا به همراه اندروید ۷٫۱٫۱ نوقا بتواند عملکرد خوبی را از خود در کارهای روزمره به نمایش بگذارد.

با اینکه در حال حاضر اطلاعاتی در مورد تاریخ انتشار این دستگاه وجود ندارد، اما با نزدیک شدن به IFA احتمال معرفی آن در این نمایشگاه تشدید می‌شود.

به نظر شما، آیا این گوشی هوشمند میان‌رده با این مشخصات می‌تواند در بین رقبا بدرخشد؟ دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
یاشار ایشان آقا