حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

میزو پرو ۷ و پرو ۷ پلاس به صورت رسمی معرفی شدند

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | Android، اخبار، اسمارت‌فون، میزو

میزو  از دو گوشی جدید خود به صورت رسمی رونمایی کرد. طبق شایعاتی که گفته شده بود صفحه نمایش دوم این تلفن همراه که در زیر دوربین قرار دارد ، صفحه نمایشی سوپر امولد ساخته دست شرکت سامسونگ است. در ادامه با ترنجی همراه باشید

این هم از میزو پرو۷‌ها. شایعات زیادی از این گوشی در رسانه‌های خبری در این چند وقت پیچیده شده بود و هر روز که به روز رونمایی از این گوشی نزدیک می‌شدیم این شایعات قوت بیشتری می‌گرفتند. حالا که میزو از این دو گوشی به صورت رسمی رونمایی کرده است بهتر است تا نگاهی به طراحی و مشخصات این دو دستگاه بیاندازیم.

دوربین:

دوربین‌های بکار رفته در هر دو دستگاه ، دو دوربین ۱۲مگاپیکسلی IMX386 ساخته دست سونی است. یکی از دوربین‌ها توانایی عکس برداری سیاه و سفید را دارد و می‌تواند به شما برای گرفتن عکس‌های هنری کمک زیادی کند. دریچه دیافراگم هر دو دوربین F2.0 است و می‌تواند کمک زیادی به عکس برداری در شرایط نوری ضعیف به شما کند. همچنین برای تهیه عکس‌های سلفی از دوربینی ۱۶مگاپیکسلی استفاده شده است.

مشخصات سخت افزاری:

میزو در این قسمت تفاوت خاصی را در دو گوشی خود قائل شده است و نسخه پرو۷ پلاس را با پردازنده Helio X30 و نسخه معمولی را با پردازنده Helio P25 روانه بازار کرده است که به احتمال خیلی زیاد وجود یک نسخه با پردازنده X30 برای نسخه معمولی زیاد است.

همچنین از بخش پردازنده که بیرون آییم. نسخه معمولی این تلفن همراه با ۴گیگابایت رم و ۶۴گیگابایت حافظه داخلی و نسخه پلاس با ۶گیگابایت رم و ۱۲۸گیگابایت حافظه داخلی قرار است وارد بازار شود.

صفحه نمایش:

همانطور که حدس می‌زدید نسخه پلاس این گوشی از نسخه معمولی کمی بزرگتر است و دارای صفحه نمایش ۵٫۷ اینچی با رزولیشن QHD است. نسخه معمولی این تلفن همراه از صفحه نمایش ۵٫۲اینچی سوپر امولد با رزولیشن ۱۰۸۰Pاستفاده می‌کند. جالب است بدانید که هر دو دستگاه در قسمت پشت خود از صفحه نمایش ۲اینچی سوپر امولد استفاده می‌کنند که با استفاده از آن می‌توانید نگاهی به اعلان‌های خود داشته باشید. همچنین از قابلیت‌های دیگر این صفحه نمایش باید به کنترل موزیک پلیر و تهیه عکس سلفی با استفاده از دوربین اصلی اشاره کرد.

باتری:

نسخه پلاس این دستگاه از یک باتری ۳۵۰۰برای تامین انرژی خود استفاده می‌کند که با استفاده از تکنولوژی شارژ سریع شرکت میزو یعنی mCharge 4.0 می‌تواند در نیم ساعت ، ۶۷درصد شارژ شود.

نسخه معمولی این دستگاه نیز از یک باتری ۳۰۰۰میلی آمپری با تکنولوژی شارژ سریع mCharge 3.0 استفاده می‌کند.

اگر بخواهیم به مشخصات دیگر این دو دستگاه اشاره داشته باشیم باید بگوییم که هر دو دستگاه با رابط کاربری Flyme که بر پایه اندروید ۷٫۰ پایه گذاری شده است وارد بازار خواهند شد.

قیمت این دستگاه‌ها نیز به ترتیب برای نسخه پلاس ۵۳۰دلار و نسخه معمولی ۴۳۰دلار می‌باشد.

نظر شما درمورد این دو دستگاه چیست؟

 

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji