حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصویر جدیدی از دوربین بالا‌رده نیکون منتسب به D850 فاش شد

با اینکه مدتیست کمپانی نیکون تایید کرده است که دارد بر روی جانشین دوربین پرچمدار خود یعنی D810 کار می‌کند، اما تا به امروز چیزی از مشخصات، ویژگی‌ها و حتی ظاهر این دستگاه منتشر نشده بود و ما تنها نام این دوربین را می‌دانستیم. خوشبختانه امروز تصویر تبلیغاتی از پرچمدار آینده نیکون فاش شده است که ظاهر این دستگاه را تا حدودی برای ما نمایان می‌کند. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

با توجه به تصویر منتشر شده، این دوربین که با نام D850 شناخته می‌شود از نظر ظاهری تفاوت زیادی با نسل گذشته‌اش نداشته و اکثر ویژگی‌های ظاهری D810 را به ارث برده است. البته با توجه به اینکه دوربین‌های DSLR جدید نیکون نیز همین روند را طی کرده‌اند، در این زمینه انتظار سنت شکنی هم از این کمپانی ژاپنی نمی‌رفت. همچنین سرانجام شاهد استفاده نیکون از یک نمایشگر متحرک در این دوربین هستیم که کمبودش در نسل‌های گذشته به شدت احساس می‌شد. علاوه بر این موارد، به نظر می‌رسد که نحوه کار کرد منشور Pentaprism در D850 نسبت به دیگر DSLR های این کمپانی نظیر D5 متفاوت بوده و عملکرد عدسی چشمی (Viewfinder) آن نیز متحول شده است.

هرچند کمپانی نیکون هنوز آن را تایید نکرده است، اما احتمالا این دوربین از یک سنسور فول فریم ۴۵ یا ۴۶ مگاپیکسلی بهره خواهد برد. همچنین انتظار می‌رود D850 همانند D5 به فوکوس خودکار فوق سریع برای ثبت بدون نقص عکس‌های ورزشی مجهز شده و از نسخه پیشرفته Snapbridge نیز بهره‌مند شود.

به نظر شما، آیا دوربین D850 می‌تواند جانشین شایسته‌ای برای D810 باشد؟ دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
یاشار ایشان آقا