حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اکسپریا ایکس زد ۱ در گیک بنچ رویت شد

نوشته

6 سال قبل | یک دیدگاه | Android، اسمارت‌فون، سونی، شایعات

سونی هم به جمع شایعات پیوست و ظاهرا تلفن جدید آن در گیک بنچ رویت شده است و دارای مشخصات جالبی است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

این تلفن همراه که با شماره مدل G8341 شناخته می‌شود در گیک بنچ رویت شده است. در این بنچمارک مشخصاتی از این دستگاه منتشر شده است که نشان دهنده استفاده این گوشی از ۴گیگابایت رم در کنار پردازنده اسنپدراگون ۸۳۵است که در حال حاظر آن را بر روی اکسپریا ایکس زد پرمیوم مشاهده می‌کنیم. همچنین در بقیه بنچمارک‌های منتشر شده از این تلفن همراه به این اشاره شده بود که این تلفن ممکن است با اندروید O عرضه شود اما در این بنچمارک اوضاع فرق کرده است و ظاهرا این گوشی با اندروید ۷٫۱٫۱ قرار است عرضه شود.

به غیر از مشخصات اعلام شده انتظار می‌رود تا این گوشی از یک صفحه نمایش ۵٫۲اینچی با رزولیشن ۱۰۸۰P بهره مند باشد. همچنین قیمت این گوشی طبق گفته‌ها ممکن است ۸۶۰دلار باشد.

نسخه دیگری با شماره مدل G8441نیز وجود دارد که احتمال می‌رود نسخه کامپکت این تلفن همراه باشد که از صفحه نمایش ۴٫۷اینچی با رزولیشن ۷۲۰Pاستفاده می‌کند.

نظر شما درمورد این تلفن همراه چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mortazavi

کاش سونی از 6 گیگابایت رم استفاده میکرد ولی همیشه سخت افزار رو فدای آپدیت دادن میکنه و از سخت افزار گوشی نیمه اول استفاده می کنه تا هردو رو با یک آپدیت ساپورت کنه
سامورایی خسیس

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji