حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیفون ۸ در ماه نوامبر به همراه اسکنر عنبیه چشم و بدون TouchID عرضه خواهد شد

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، اخبار، اسمارت‌فون، حتما بخوانید

آیفون ۸ که قرار است با ویژگی‌های منحصر به فردی نظیر صفحه‌نمایش OLED معرفی شود، گویا حتی برای یک روز هم نمی‌تواند از جو خبری دور بماند. حال گزارشات جدیدی از آسیا،  براساس تامین کنندگان قطعات این دستگاه در کشور چین منتشر شده است که خبر از آغاز عرضه آیفون ۸ در اوایل ماه نوامبر (در تعداد بسیار محدود) را می‌دهد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

با این حال انتظار می‌رود در رویداد ۸ سپتامبر، آیفون ۸ نیز همزمان با آیفون ۷s و آیفون ۷s پلاس رونمایی شود. برخلاف عرضه دیر هنگام آیفون ۸، احتمالا آیفون ۷s و آیفون ۷s پلاس در روز ۱۷ سپتامبر برای خرید در دسترس کاربران قرار بگیرند. با اینکه کمپانی اپل، آیفون‌های جدیدش را همیشه در روز جمعه عرضه می‌کند باید برای فهمیدن تاریخ دقیق عرضه، منتظر بمانیم.

اخیرا شایعاتی منتشر شده بود که خبر از قرارگیری حسگر اثر انگشت در دکمه پاور این دستگاه می‎داد. طبق تصاویر منتشر شده، با اینکه دکمه پاور آیفون ۸ بزرگتر از نسل‌های گذشته طراحی شده است اما طبق گزارشات رسمی که به تازگی به بیرون درز کرده، این شکاف برای قرارگیری دکمه پاور نبوده و گویا کاربرد دیگری خواهد داشت. به جز این مورد تنها جایی که برای قرارگیری TouchID خواهد ماند، پایین نمایشگر است که با توجه به حاشیه‌های کم این دستگاه غیر ممکن خواهد بود. بنابراین اپل یا آن را در پنل پشتی دستگاه تعبیه می‌کند و یا به کلی آن را رها خواهد کرد.

در تصویر بالا که مربوط به یک محافظ صفحه‌نمایش است، شاهد سوراخ‌های زیادی برای سنسورهای این دستگاه هستیم که استفاده آیفون ۸ از اسکنر عنبیه چشم را محتمل‌تر از گذشته می‌کند. در صورت بهره نبردن این دستگاه از TouchID، ممکن است این حسگر با نام FaceID شناخته شود.

همان طور که در تصویر میبینید این گوشی هوشمند تنها دارای یک حاشیه نازک است، بنابراین احتمالا تنها در یک رنگ مشکی به بازار عرضه شود. همچنین انتظار می‌رود به دلیل پشتیبانی این دستگاه از شارژ بی‌سیم، آیفون ۸ به بدنه‌ای شیشه‌ای مجهز شود.

به نظر شما، آیا آیفون ۸ می‌تواند صنعت گوشی‌های هوشمند را دگرگون کند؟ دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
یاشار ایشان آقا