حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پشتیبانی گوگل کروم از Touch Bar در MacBook Pro

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، گوگل

اگر به چند ماه قبل برگردیم گزارش‌هایی مبنی بر اینکه گوگل برنامه‌ای برای پشتیبانی از تاچ بار محصول اپل در گوگل کروم را دارد را شنیده‌ایم. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

تا قبل از ارائه این آپدیت توسط گوگل ، تنها مرورگری که از تاچ باز اپل پشتیبانی می‌کرد برنامه مخصوص خود این شرکت یعنی Safari بود. اما خبر خوب برای کاربران کرومی این است که این مرورگر در حال حاضر از این تاچ بار پشتیبانی می‌کند.

در آخرین نسخه گوگل کروم که نسخه ۶۰ می‌باشد ، گوگل مرورگر اختصاصی خود را با پشتیبانی از تاچ بار بروزرسانی کرده است. این به این معنی است که شما قادر به گشت گذار و کنترل صفحات و مطالب خود در این مرورگر به راحتی هرچه تمام تر هستید.

به طور مثال کاربران می‌توانند برای برگشتن به صفحات قبل یا بعد از این به بعد با استفاده از تاچ بار اقدام کنند. از دیگر قابلیت‌ها می‌توان به : ( بارگذاری مجدد صفحه ، اضافه کردن یک صفحه به علاقه‌مندی‌ها و اضافه کردن صفحه جدید اشاره کرد ) همچنین گوگل یک کار عالی نیز انجام داده و گزینه سرچ را در این تاچ بار آورده است. خودتان متوجه شده‌اید با این ویژگی‌ها گشت گذار در وب چه قدر بهتر از قبل می‌شود.

نظر شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji