حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی Mi 5X به صورت رسمی رونمایی شد

امروز شرکت شیائومی از تلفن همراه جدید خود یعنی می ۵ایکس رونمایی کرد. ما حتی قبل از رونمایی این گوشی نیز تصاویر و شایعات زیادی را درمورد ظاهر و سخت افزار این گوشی منتشر شده بود. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

هر روز که به روز رونمایی این تلفن همراه نزدیک می‌شدیم شایعات زیادی از این تلفن همراه می‌شنیدیم. حالا که شیائومی این گوشی را به صورت رسمی رونمایی کرده است دیگر مورد فوق‌العاده‌ای برای گفتن نمانده است و تنها می‌توانیم به برسی کلی این دستگاه بپردازیم.

این تلفن همراه از صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی با رزولیشن ۱۰۸۰P برخوردار است. وظیفه پردازش‌های این دستگاه به عهده پردازنده اسنپدراگون ۶۲۵ به همراه ۴گیگابایت رم است. شیائومی ۶۴گیگابایت حافظه داخلی را برای این دستگاه در نظر گرفته است که دیگر نگرانی از بابت کمبود حافظه نداشته باشید.همچنین طبق شایعات گفته شده دو دوربین پشت این دستگاه دقیقا همان دو دوربین بکار رفته در Mi6هستند.

طراحی این دستگاه نیز به شدت خوب است و خطوط آنتن در این دستگاه با ظرافت خاصی کار شده‌ند. همچنین پوششی برای جذب نکردن اثر انگشت برای این دستگاه در نظر گرفته شده است.

همچنین شیائومی سعی کرده تا این دستگاه را با آخرین رابط کاربری و اندروید موجود معرفی کند و این دستگاه را به اندروید۷ همراه با رابط کاربری MIUI9 مجهز کرده است

باتری قرار گرفته بر روی این گوشی یک باتری ۳۰۸۰میلی آمپر ساعتی است که با توجه به پردازنده استفاده شده در آن به نظر کافی می‌رسد.

قیمت این تلفن همراه هم اکنون ۲۲۰دلار می‌باشد و در رنگ‌های : (زرد ، مشکی و رزگلد) موجود است.

 

 

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
aliahmadi61

این شرکت چینی واقعا پیشرفت کرده سخت افزار خوب در کنار نرم افزار کامل کارامد قرار داده دمش گرم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji