حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

احتمال عرضه نسل سوم اپل واچ (Apple Watch) در سال جاری

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، ساعت هوشمند، شایعات

با توجه به گزارشات، امکان عرضه نسل سوم اپل واچ در سال جاری وجود دارد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

اپل در صدر بازار گجت‌های پوشیدنی قراردارد و این ممکن است باعث عرضه زودتر نسل بعدی ساعت‌های هوشمند این شرکت شود. کوپرتینویی‌ها امسال یک یا دو محصول را برای عرضه در برنامه خود قرارداده‌اند و این دو محصول کافی هستند تا این شرکت برای به‌روز کردن گجت‌های پوشیدنی‌اش آغاز به کار کند؛ همانند سال گذشته که همین کار را انجام داد.

گزارش جدیدی از نشریه چینی‌زبان Electronic Daily News نشان می‌دهد که احتمال انجام این‌کار دقیقا وجوددارد. طبق این گزارش نسل سوم اپل واچ اواخر امسال عرضه می‌شود. اپل مطمئنا از به‌روزرسانی‌های سالانه خود که برای افزایش قدرت و کارایی از نظر سخت‌افزاری و نرم‌افزاری انجام می‌شوند، بسیار راضی است. بنابر این ما یک نسخه جدید از واچ اواس (WatchOS) را نیز برای عرضه خواهیم داشت. به هرحال این اولین بار است که ما شایعه‌ای درمورد تاریخ عرضه یک گجت پوشیدنی را می‌شنویم. جالب است بدانید که این خبر در مقاله‌ای مربوط به Quanta Computer که شرکت تولید سخت‌افزار است دفن شده بود و اشاره داشت که این شرکت سخت‌افزار نسل بعدی اپل واچ را تامین می‌کند.

اپل ظاهرا خیلی کار دارد تا خط مخصوص ساعت‌های هوشمند سری ۲ خود را به سود مد نظرش برساند و این شرکت باید صبر کند تا نسل بعدی را معرفی کند. همچنین زمزمه‌‌هایی نیز به گوش می‌رسد که کوپرتینویی‌ها ظرفیت باتری را بیش‌تر کنند و قابلیت اتصال داده (با اتصال به گوشی) را نیز اضافه کنند.

نظر شما درمورد نسل بعدی اپل واچ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مهرشاد مرادزاده
گیمری عاشق نوشتن...