حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات میزو پرو ۷ پلاس نیز فاش شد

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | Android، اسمارت‌فون، شایعات، میزو

اگر اخبار‌های سایت را دنبال کرده باشید متوجه شده‌اید که دیروز مشخصات گوشی محبوب میزو یعنی میزو پرو۷ در تصویری فاش شد. حال ظاهرا مشخصات نسخه دیگری از این تلفن همراه در تصویری فاش شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

همانطور که می‌دانید میزو قرار بود به غیر از پرو۷ از گوشی دیگری به اسم پرو ۷ پلاس نیز رونمایی کند. امروز گزارشاتی مبنی بر فاش شدن مشخصات این تلفن همراه نیز به بیرون آمده است که در ادامه به برسی آن می‌پردازیم.

اگر به تصویر دقت داشته باشید متوجه شده‌اید که دوباره مشخصات هر دو گوشی در تصویری فاش شده است اما ظاهرا مشخصات میزو پرو ۷ همان مشخصات قبلی است اما ما نگاهی مشخصات میزو پرو ۷ پلاس می‌اندازیم.

دقت داشته باشید هر دو دستگاه مد نظر قرار است تا امروز به صورت رسمی معرفی شوند و از آنجا که به رونمایی آنها نزدیک می‌شویم ممکن است هر شایعه‌ای درست از آب در آید.

میزو پرو ۷ پلاس قرار است تا با پردازنده Helio X30 به همراه ۶گیگابایت رم رونمایی شود. همچنین از دیگر مشخصات  این گوشی باید به صفحه نمایش ۵٫۷ اینچی QHD به همراه یک صفحه نمایش ۱٫۹ اینچی در پشت دستگاه اشاره کنیم .

این تلفن همراه قرار است با دو دوربین ۱۲مگاپیکسلی در پشت و دوربینی ۱۶مگاپیکسلی در جلوی دستگاه رونمایی شود.

همچنین میزو سعی کرده تا این گوشی را با اخرین نسخه سیستم عامل اندروید حال حاضر بازار به دست همگان برساند و این گوشی را قرار است با اندروید ۷٫۰ که با رابط کاربری Flyme 6 مخلوط شده است به دست مردم برساند.

همچنین این کمپانی از شارژ سریع خود یعنی mCharge در این گوشی نیز استفاده کرده است.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji