حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نوکیا ۸، خودت هستی؟ HMD دعوت‌نامه‌ای برای حضور در ۱۶ آگوست فرستاد

ظاهرا نوکیا می‌خواهد به صورت رسمی به دنیای تلفن‌های هوشمند برگردد و این کار را از نوکیا۸می‌خواهد شروع کند. نوکیا سال پیش با ارائه سه محصول یعنی نوکیا۳ ، ۵ و ۶ توانست  اعلام حضوری در خصوص بازگشت خود به دنیای موبایل داشته باشد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

نوکیا می‌خواهد تا شروعی خوب و موفق را در دنیای موبایل‌های هوشمند را شروع کند و قصد رونمایی از یک تلفن‌همراه تمام عیار را در روز ۱۶آگوست دارد.

HMD Global  دعوت نامه‌ای برای حضور خود در ۱۶ آگوست فرستاده است که می‌توان امید داشت این شرکت در این روز از تلفن همراه همه کاره خود یعنی نوکیا ۸ رونمایی کند.

انتظاراتی که ما از این تلفن‌همراه داریم استفاده از پردازنده اسنپدراگون ۸۳۵ در کنار ۴یا۶ گیگابایت رم است . همچنین صفحه نمایش ۵٫۳ اینچی QHD و بدنه تمام فلزی را نباید فراموش کرد.  مهم تر از همه استفاده از دوربین ۱۳مگاپیکسلی با همکاری زایس برای این گوشی است.

امیدواریم نوکیا با این کار بتواند شروع خوبی در بازار گوشی‌های هوشمند داشته باشد و همه مارا یک بار دیگر متعجب سازد. از طرف دیگر امیدواریم نوکیا ۸ سنت همیشگی نوکیا را داشته باشد و این تلفن‌همراه نیز مانند نوکیا ۶ لقب تانک را به خود اختصاص دهد.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji