حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات میزو پرو۷ قبل از رونمایی رسمی فاش شد

تلفن‌ همراه میزو پرو۷ قرار است تا در ۲۶ جولای معرفی شود. اگر به تقویم میلادی نگاهی داشته باشید متوجه می‌شوید که امروز ۲۵جولای است و این به این معنی است که این تلفن همراه قرار است تا فردا رونمایی شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

این تلفن همراه قرار است تا فردا به صورت رسمی معرفی شود اما ظاهرا هنوز افرادی هستند که می‌خواهند لذت معرفی این گوشی را از بین ببرند. در آخرین تصاویری که از این گوشی منتشر شده است ، خود دستگاه در تصویر حضور ندارد اما مشخصات آن در تصویر است و می‌توان گفت مشخصات این گوشی به صورت کامل فاش شده است.

اگر نگاهی به تصویر داشته باشید می‌توان فهمید که این گوشی از پردازنده Helio P25 در کنار ۴گیگابایت رم و حافظه داخلی ۶۴گیگابایتی استفاده می‌کند. البته نسخه دیگری نیز وجود دارد که از پردازنده Helio X30 به همراه ۴گیگابایت رم و ۱۲۸گیگابایت حافظه داخلی برخوردار است.

همچنین صفحه نمایش‌های این تلفن همراه به ترتیب ۵٫۲اینچ برای صفحه نمایش اصلی و ۱٫۹اینچ برای صفحه نمایش دوم است.

اگر به بخش دوربین مراجعه کنیم میزو برای این گوشی از دو دوربین ۱۲مگاپیکسلی در پشت دستگاه و یک دوربین ۱۶مگاپیکسلی برای جلو دستگاه استفاده کرده است. همچنین این گوشی از ویژگی MCharge که ساخته خود کمپانی میزو است استفاده می‌کند. همچنین اندروید این دستگاه ۷٫۰ است که با رابط کاربری Flyme 6 مخلوط شده است.

نظر شما درمورد این تلفن همراه چیست؟

 

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji