حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تغییر برخی از آیکون‌های نرم‌افزار‌های پیشفرض در نسخه ۴بتای iOS11

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | iOS، اپل

شرکت اپل دیروز نسخه ۴ بتای سیستم عامل جدید خود یعنی iOS11 را برای توسعه دهنگان خود منتشر کرد . در ادامه با ترنجی همراه باشید.

بعد از ارائه این آپدیت این سیستم عامل از پایداری بهتری برخوردار شد و اپل مشکلات گوناگونی را در این نسخه از سیستم عامل را حل کرده است. همچنین شاهد بهبود عملکرد و سریع شدن این سیستم عامل نیز بودیم. اما اگر از این مسائل بگذریم و نگاهی به ظاهر این نسخه از سیستم عامل داشته باشیم متوجه تغییراتی در برخی از آیکون‌های سیستمی این سیستم عامل می‌شویم. برنامه‌هایی مثل : ( Note ، Reminder و Contacts) دچار تغییراتی در ظاهر آیکون برنامه شده‌اند که در تصاویر زیر می‌توانید این تغییرات را مشاهده کنید.

تغییرات زیادی در این سه برنامه در بخش ظاهر رخ نداده است و به طور مثال تنها شاهد راست چین شدن برنامه Reminders هستیم که  به نظر می‌رسد آیکون برنامه نیز کوچک تر شده است.

تغییرات دیگری را اگر بخواهیم بگوییم به طور مثال می‌توانیم به تغییر آیکون برنامه مخاطبین اشاره کنیم که نزدیک به آیکون گزینه Friends در فیسبوک شده است.

در ظاهر برنامه Notes تغییر به خصوصی مشاهده نمی‌شود. اما می‌توان امید داشت تا این شروعی برای تغییر کلی آیکون‌ها در آی او اس ۱۱ باشد .

نظر شما درمورد این طراحی آیکون‌ها چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji