حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی گلکسی A7 2018 در بنچمارک مشاهده شد

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | Android، اسمارت‌فون، سامسونگ

درحال حاظر هنوز در سال ۲۰۱۷ هستیم و مدت زیادی تا اتمام این سال مانده است ولی ظاهرا سامسونگ می‌خواهد تا دست به یک کار عجیب بزند. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

ما همیشه توقع داریم تا سامسونگ از سری جدید گلکسی A و J خود در همان سال رونمایی کند اما با اینکه در سال ۲۰۱۷ هستیم ظاهرا سامسونگ در حال کار بر روی سری جدید گلکسی A خود است و  مشخصات سخت افزاری  گلکسیA7 2018 در بنچمارک‌ها مشاهده شده است.

این تلفن همراه در بنچمارک با شماره مدل SM-A730x ظاهر شده است که گوشی حال حاضر یعنی A7 2017 با شماره مدل SM-A720x در بنچمارک حضور داشت.

از این موضوعات که بگذریم بهتر است نگاهی به تصویر مشخصات این گوشی داشته باشیم:

اگر نگاهی به مشخصات داشته باشید متوجه می‌شوید این گوشی از یک پردازنده هشت هسته‌ای با فرکانس ۲٫۲۱گیگاهرتز برخوردار هست. همچنین وظیفه پردازش‌های گرافیکی این دستگاه به عهده پردازنده Mali-G71 است. از دیگر مشخصات این تلفن همراه می‌توان به وجود ۴گیگابایت رم در کنار حافظه داخلی ۳۲گیگابایتی اشاره کرد. اگر نگاه دیگری به مشخصات بکنیم متوجه وجود دوربین‌های ۱۶مگاپیکسلی یکی در پشت و دیگری در جلو می‌شویم. همچنین وظیفه به تصویر کشیدن محتوای این گوشی را یک صفحه نمایش فول‌اچ‌ای به عهده گرفته است که اطلاعات دقیقی از اندازه آن هنوز منتشر نشده است. این گوشی قرار است با اندروید ۷٫۱٫۱ وارد بازار شود.

نظر شما درمورد این تلفن همراه چیست؟

 

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji