حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نوکیا ۲ در گیک بنچ رویت شد

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | Android، اسمارت‌فون، شایعات، نوکیا

همانطور که می‌دانید نوکیا یا بهتر بگوییم HMD قرار است تا از یک گوشی پایین رده به اسم نوکیا ۲ رونمایی کند. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

تا قبل از پخش شدن اخبار‌ها و گزارشاتی مبنی بر معرفی نوکیا ۲ ، پایین ترین تلفن‌همراه این شرکت نوکیا۳ نام داشت که با طراحی زیبا می‌توانست جای گوشی دوم را برای شما بگیرد.

اما ظاهرا نوکیا قصد معرفی تلفن همراه جدید خود یعنی نوکیا ۲ را با پردازنده اسنپدراگون ۲۱۰ دارد. بله جای تعجب است که چرا نوکیا ، در حالی که ما در سال ۲۰۱۷ هستیم می‌خواهد همچین تلفن همراه ضعیفی را وارد بازار کند.

شایعات و گزارش‌هایی مربوط به سخت افزار این گوشی به بیرون آمده بود و ظاهرا حالا گیک بنچ مشخصات این تلفن همراه را تایید کرده است.

این تلفن همراه قرار است از پردازنده اسنپدراگون ۲۱۰ یا ۲۱۲ ( تفاوت زیادی در این دو پردازنده وجود ندارد) برای پردازش‌های خود استفاده کند. همچنین واقعا جای تعجب است اگر بگوییم که این تلفن همراه قرار است با ۱گیگابایت رم وارد بازار شود. اما جای خوشحالی این است که نرم افزار این دستگاه به روز است و از آخرین سیستم عامل اندروید یعنی اندروید ۷٫۱ استفاده می‌کند اما جای نگرانی وجود تنها ۸گیگابایت حافظه داخلی برای این دستگاه به گفته گیک بنچ است.

نظر شما درمورد این تلفن همراه چیست؟ آیا می‌تواند جایگزین خوبی برای تلفن همراه دوم شما شود؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji