حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

لرزشگیر دوربین Fujifilm X-T2S در داخل بدنه تعبیه خواهد شد

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، دوربین‌های دیجیتال

دوربین Fujifilm X-T2 که سال گذشته به عنوان یک دوربین بالارده معرفی شده بود، حال به نظر می‌رسد که قرار است نسل جدیدش با نام X-T2S در آینده‌ای نه چندان دور توسط این شرکت ژاپنی رونمایی شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

حال شایعات حاکی از آن است که این دوربین از ویژگی منحصر به فردی بهره می‌برد، به طوری که لرزشگیر تصویر آن درون بدنه دستگاه قرار گرفته و با تمامی لنزهای ساخت این کمپانی نیز سازگار است. این به این معنی است که به جای آن که لنز وظیفه اثبات تصویر را بر عهده داشته باشد، بدنه این وظیفه را بر گردن دارد. هرچند نگرانی‌هایی درمورد این ویژگی وجود دارد، برای مثال امکان استفاده از لنزهای ساخت دیگر کمپانی‌ها برای دارندگان این محصول وجود نخواهد داشت و تنها تعدادی از آن‌ها با این ویژگی کنار می‌آیند. با این وجود به نظر می‌رسد تمام لنزهای سری Fujinon X-mount از این ویژگی پشتیبانی کنند.

در هر صورت نام این محصول مشخص نبوده و معلوم نیست که این شایعات تا چه حد صحت داشته باشند زیرا در گذشته نیز شایعاتی درباره عرضه دوربین X-Pro1s منتشر شده بود که در نهایت این شرکت ژاپنی آن را با نام X-Pro2 معرفی و به بازار عرضه کرد. این بدان معناست که این دوربین شاید هرگز عرضه نشود، اما ما امید داریم تا دوربینی با این ویژگی را سرانجام از کمپانی ژاپنی Fujifilm ببینیم.

به نظر شما، آیا دوربینی با این ویژگی می‌تواند سبب موفقیت کمپانی Fujifilm شود؟ دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
یاشار ایشان آقا