حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصاویر جدید آیفون ۸ با حاشیه ۴ میلی متری منتشر شد

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، اخبار، اسمارت‌فون، موبایل

هر زمان که به معرفی یک گوشی معروف نزدیک می‌شویم شرکت‌های ساخت لوازم جانبی برای تبلیغ برند خود از قاب‌های جدیدشان برای آن گوشی استفاده می‌کنند که طراحی این قاب‌ها بر اساس منابع معتبر است نه شایعات وحدس وگمان های غیر قابل اعتماد. امروز تصاویر جدیدی از ایفون ۸ منتشر شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

کیف دستی جدید لوکس اطلاعاتی در مورد آیفون ۸ را در اختیار ما قرار داده است. به نظر می‌رسد این گوشی هوشمند حدودا دارای ۴ میلی متر حاشیه در اطراف صفحه نمایش ۵.۸ اینچی است تا از لمس‌های ناخواسته جلوگیری شود و در بالای این پنل شاهد دوربین جلو و سنسورهای فیزیکی هستیم که در کنارشان ذو پنل OLED قرار گرفته تا باتری، شبکه و باقی اطلاعات را نمایش دهد و در پایین نیز شاهد حذف کلید فیزیکی هستیم.

در عکس‌های دیگر نیز یک کلید بزرگ در کنار، بلندگوهای استریو و پورت لایتینگ وجود دارد و در پشت مانند منابع دیگر ۲ سنسور به صورت عمودی قرار گرفته است که مشخصات دقیقی از آن در اختیار نداریم. و در اخر لازم است بگوییم که برای این ویژگی‌ها باید حدود ۱۱۰۰ تا ۱۲۰۰ دلار هزینه کنید که نسبت به پیکربندی متفاوت است.

به نظر شما اپل در فروش آیفون جدیدش با این قیمت هنگفت همانند سال قبل موفق خواهد بود؟ دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما حبیب‌پور