حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

برای باری دیگر، نوکیا ۸ (Nokia 8) در لباس مسی رنگ رویت شد

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، اسمارت‌فون، نوکیا

اخیرا شاهد تصاویر درز کرده زیادی از نوکیا ۸ بوده‌ایم به طوری که با ظاهر آن کاملا آشنا هستیم و چیزی برای حدس و گمان درباره این دستگاه باقی نمانده است. برخلاف گزارشات پیشین که تصاویر زیادی از رنگ طلایی مسی نوکیا ۸ منتشر شده بود و این گوشی هوشمند را از تمامی زوایا به نمایش می‌گذاشت، این بار تنها یک تصویر از قسمت پشتی دستگاه به بیرون درز کرده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

مهم ترین تفاوتی که می‌توان بین این عکس و تصویری که در گذشته منتشر بود یافت، لوگوی کمپانی Zeiss در کنار دوربین دوگانه این دستگاه است. هرچند نوکیا ۸ در تصاویر قبلی در رنگ طلایی مسی ظاهر شده بود اما این بار در رنگ مسی نمایان شده است. این دو رنگ آن قدر به هم نزدیک هستند که احتمال می‌دهیم با توجه به قرارگیری لوگو Zeiss در تصویر جدید، گوشی ظاهر شده در رنگ مسی نسخه نهایی باشد. این اولین پرچمدار اندرویدی نوکیا است که به دوربین دوگانه ساخت شرکت Zeiss مجهز شده است. بنابراین بی‌صبرانه منتظر عرضه این گوشی هوشمند هستیم تا ببینیم چه چیزی در انتظار ماست.

به نظر شما، آیا نوکیا ۸ می‌تواند انقلابی در کیفیت دوربین گوشی‌های هوشمند ایجاد کند؟ دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
یاشار ایشان آقا