حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

چگونه از طریق رایانه شخصی خود بر روی اینستاگرام عکس آپلود کنیم؟

اگر شما نیز یکی از کاربران فعال اینستاگرام هستید، حتما تا به حال دنبال راهی برای آپلود عکستان در این شبکه اجتماعی از طریق رایانه شخصی خود بوده‌اید. برای این کار راه‌های زیادی وجود دارد که ما قصد داریم تا بهترین آن را با شما به اشتراک بگذاریم. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

بهترین روش برای آپلود عکس از طریق رایانه شخصی، استفاده از نرم‌افزار شبیه ساز اندروید یعنی Bluestacks است. این برنامه بسیار کاربردی بوده و به کمک آن می‌توانید بازی‌ها و دیگر نرم‌افزارهای انحصاری اندروید را بر روی رایانه شخصی خود تجربه کنید.

مراحل زیر را برای نصب برنامه Instagram برروی رایانه شخصیتان دنبال کنید:

۱_ دانلود و نصب برنامه Bluestacks از وبسایت رسمی آن.

۲_ پس از نصب موفقیت آمیز، برنامه را اجرا کنید.

۳_ از شما خواسته می‌شود برای استفاده از Bluestacks به حساب گوگل خود وارد شوید (برای دسترسی به این برنامه باید این کار را حتما انجام دهید).

۴_ پس از ورود به حساب گوگل، احتمالا صفحه اصلی برنامه‌ها (App Center) را مشاهده خواهید کرد (اگر در سربرگ My App بودید به سربرگ App Center بروید).

۵_ حال شما می‌توانید از طریق نوار جستجو در گوشه سمت راست، کلمه Instagram را تایپ کرده و آن را پیدا کنید.

 

۶_ پس از جستجو، شما این برنامه را در  Play Store پیدا خواهید کرد. حال شما باید گزینه Install را انتخاب کنید (اگر به سربرگ My App بروید این برنامه را در حال دانلود مشاهده خواهید کرد).

۷_ پس از آن که برنامه دانلود شد بر بر روی آیکون آن کلیک کنید تا Instagram اجرا شود. حال مانند گوشی اندروید یا آیفونتان به حساب کاربری خود وارد شوید.

۸_ پس از وارد شدن به اکانت خود، بر روی علامت مثبت در پایین صفحه کلیک کنید.

۹_ حال در یک منوی کشویی را در قسمت بالا گوشه سمت راست مشاهد می‌کنید که بر روی آن Gallery نوشته شده است. بر روی آن کلیک کنید.

۱۰_ پس از باز شدن منو گزینه Other نمایان می‌شود. آن را انتخاب کنید و گزینه Next را بزنید.

۱۱_ سپس بر روی کلمه Recent کلیک کنید تا منوی مربوطه باز شود.

۱۲_ حال از این منو گزینه Pick From windows را انتخاب کرده و عکس مورد نظرتان را انتخاب کنید.

حالا که شما بهترین روش برای آپلود عکس بر روی برنامه Instagram را از طریق رایانه شخصیتان می‌دانید، آیا مایلید از آن استفاده کنید یا ترجیح می‌دهید قابلیت آپلود مستقیم به نسخه رسمی ویندوز ۱۰ این برنامه اضافه شود؟ دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
یاشار ایشان آقا