حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نسخه Game of the year Edition بازی Overwatch به صورت فیزیکی نیز عرضه خواهد شد

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، سرگرمی و بازی

همانند اکثر بازی‌های کمپانی Blizzard، گیمرها بین دو نسخه از بازی حق انتخاب دارند به طوری که می‌توانند نسخه معمولی را با قیمتی کمتر و یا نسخه deluxe را با پرداخت هزینه بیشتر و ویژگی‌های اضافی دریافت کنند. حال بازی محبوب Overwatch نیز از این رویه مستثنی نبوده و قرار است نسخه کامل آن با تمامی بسته‌های الحاقی در نسخه‌ای به نام Game of the year Edition توسط این کمپانی به صورت فیزیکی نیزعرضه شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

با اینکه تاکنون این بازی فقط به صورت دیجیتالی به فروش می‌رسید، اما گویا نسخه GOTY Edition آن به صورت فیزیکی نیز در دسترس قرار خواهد گرفت. این خبر خوشحال کننده‌ای برای کسانی است که جمع آوری نسخه فیزیکی بازی‌ها را ترجیح می‌دهند. در واقع نسخه فیزیکی این بازی نیز از نظر محتوا هیچ تفاوتی با نسخه دیجیتالی نخواهد داشت.

برای کسانی که با محتوای اضافی نسخه GOTY Edition این بازی آشنا نیستند باید گفت که مجموعه Mercy’s Wings را دریافت خواهند کرد که بازیکنان می‌توانند در Diablo 3 از آن استفاده کنند. همچنین برای بازیکنان بازی World of Warcraft شخصیت Baby Winston pet باز خواهد شد و Tracer در قهرمانان طوفان به صورت رایگان در دسترس گیمرها قرار خواهد گرفت. علاوه بر این موارد StarCraft 2 نیز به همراه کارت مخصوص Hearthstone در این نسخه وجود خواهد داشت. همچنین ۱۰ جعبه لاتاری نیز وجود دارد که به بازیکنان امکان باز کردن پوسته‌های جدید و سایر موارد موجود در بازی را می‌دهد. نسخه فیزیکی بازی Overwatch ورژن Game of the year Edition قرار است در تاریخ ۲۸ ژوئیه مترادف با ۶ مرداد ماه به بازار عرضه شود.

با توجه به عرضه نسخه فیزیکی این بازی، آیا شما آن را به نسخه دیجیتالی ترجیح خواهید داد؟ دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
یاشار ایشان آقا