حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

فروش ps4 در ماه گذشته نسبت به Xbox One و Nintendo Switch بیشتر بوده است

در هنگام عرضه کنسول‌های نسل هفتم در سال ۲۰۱۳ کنسول سونی به سرعت به مقام اول فروش دست یافت و این برتری خود را از آن زمان حفظ کرده است، اگرچه در برخی ماه‌ها فروش Xbox One  در ایلات متحده بیشتر بوده است. آخرین ارقام بدست آمده از گروه NPD نشان می‌دهند که Ps4  از Xbox One و Nintend Switch در ماه گذشته پیشه گرفته است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

از زمانی که نسل جدید کنسول‌ها  در ۲۰۱۳  توسط مایکروسافت و سونی  معرفی شد مدل‌های مختلفی از این کنسول‌ها معرفی شده است. سونی PlayStation 4 Pro و PlayStation 4 Slim و مایکروسافت Xbox One S را به جمع کنسول‌های‌ خود اضافه کرد. Xbox One X در ماه‌های آینده به این جمع اضافه می‌شود. نسخه Xbox One s و PS4 Slim جایگزین مدل‌های پیشین شدند.

اطلاعات گروه  NPD نشان می‌دهد PS4 Slim طلایی که ماه گذشته توسط سونی عرضه شد به پیشه گرفتن PS4 از Xbox One و Nintendo Switch در ماه Jun کمک کرده است.

سونی PS4 Slim طلایی را با ظرفیت یک ترابایت به قیمت ۲۵۰ دلار در ۹ ام Jun معرفی کرد. این تخفیف برای مدت  زمان محدودی وجود داشت زیرا این کنسول در حال حاضر به قیمت  عادی ۳۰۰ دلار فروخته می‌شود.

به هنگام عرضه Xbox One X مایکروسافت شاهد افزایش فروش خواهد بود. این قوی‌ترین کنسولی است که  مایکروسافت خلق کرده است. در واقع، در هنگام عرضه قوی‌ترین کنسول بازار می‌شود.

نظر شما در باره‌ی PS4 Slim طلایی رنگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جعفری
علاقه مند به دنیای گیم و تکنولوژی.. اگر سوالی وجود داشت با ایمیل mo.jafari.g@gmail.com در ارتباط باشید