حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

[الکامپ ۹۶] با برگزاری نشستی خبری در الکامپ بیست و سوم پارس آنلاین از بسته‎های اینترنتی “انرژی” ‎ رونمایی کرد

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، اخبار رسمی شرکت‌ها

شرکت ارایه دهنده اینترنت پرسرعت پارس آنلاین با حضور در نشستی خبری در بیست و سومین نمایشگاه بین‎المللی الکامپ، از بسته‏های جدید اینترنتی “انرژی” رونمایی کرد.

ستاد خبری الکامپ- مدیران شرکت پارس آنلاین دیروز در نشست خبری با حضور اصحاب رسانه درحاشیه نمایشگاه الکامپ، ضمن معرفی دستاوردها و عملکرد شرکت در ۱۸ سال گذشته، بسته‎های جدید اینترنتی انرژی را معرفی کردند.

رییسی، قایم مقام مدیرعامل شرکت پارس آنلاین در مورد بسته‌های اینترنتی انرژی گفت: بسته‎های اینترنتی جدید که با شعار “خوب چیزیه” عرضه شده، حاصل ۱۸ماه کارکارشناسی و متناسب با نیاز کاربران در استفاده از اینترنت تهیه شده است.

به گفته وی، این سرویس اینترنت که برای اولین بار در ایران ارائه خواهد شد، قابلیت شخصی سازی اپلیکیشن‌ها را به کاربر خواهد داد و این امکان وجود دارد که بدون دغدغه حجم اینترنت از اپلیکشن‌های مورد علاقه خود مانند تلگرام، اینستاگرام و… استفاده کنید.

وی توضیح داد: گاهی کاربر متقاضی اینستاگرام است، یا تمایل دارد ارتباطات صوتی و تصویری را از طریق اینترنت انجام دهد یا مثات از تلگرام بیش از سایر پیام رسان‌ها استفاده کند که در هر صورت می‌تواند بسته مورد نیاز خود را سفارش دهد.

وی با تاکید بر اینکه بسته‌های انرژی مطابق با ذائقه کاربران تهیه شده‎اند، گفت: تیم بازاریابی شرکت پارس آنلاین با شناسایی نیاز کاربران و متناسب با اپلیکیشنی که بیشتر استفاده می‎کنند، به آنها پیشنهاد خرید بسته می‎دهد.

رییسی همچنین گفت: کاربر در گزارش مصرف خود می‎تواند از میزان استفاده از بسته آگاه شود. بنابراین از مزیت‎های مهم بسته‎های انرژی این است که کاربر می‎فهمد چقدر پول بابت کدام اپلیکیشن‎ها پرداخت کرده است.

قایم مقام مدیرعامل شرکت پارس آنلاین ادامه داد: تلاش‎مان این است که در کانال‎های رسمی آموزش‎های لازم به مشتریان ارایه شود تا با آگاهی بیشتری پول خرج کرده و اینترنت خود را مدیریت کنند.

وی افزود: یک هفته پس از الکامپ فروش این بسته‎ها آغاز خواهد شد و کاربران می‎توانند با توجه به معیارهای خود در استفاده از اپلیکیشن‎ها این بسته‎ها را خریداری کنند.

رییسی همچنین در مورد همکاری پارس آنلاین با شرکت‎های خارجی برای ارایه پکیج انرژی، گفت: از چهار سال پیش تعاملات با شرکت‌های خارجی که تکنولوژی این کار را ارایه می‌کردند، آغاز شد و ۱۸ ماه بعد تکنولوژی خریداری و بسته‌های اینترنتی تعریف شد.

وی در مورد دلیل ارایه بسته‎های اینترنتی انرژی گفت: با حضور در نمایشگا‎های مختلف متوجه شدیم که شرکت‎ها به دنبال نوآوری هستند و از آنجایی که این تکنولوژی متمرکز است بر نحوه استفاده مردم از اینترنت، آن را انتخاب کردیم و مطمئن هستیم با توجه به رشد شبکه‎های اجتماعی در ایران استقبال خوبی از آن خواهد شد.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji