حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

[الکامپ۹۶] عضو کمیته اجرایی بیست و سومین نمایشگاه الکامپ: الکامپ سال آینده هم تیرماه برگزار می‌شود/ برنامه‌ریزی برای الکامپ ۲۴ آغاز شد

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، اخبار رسمی شرکت‌ها

عضو کمیته اجرایی بیست و سومین نمایشگاه الکامپ گفت: با توجه به این که از هم‌اکنون مدیریت نمایشگاه سال آینده به سازمان نظام صنفی رایانه‌ای سپرده شده است، می‌توان زمینه حضور هرچه بیشتر شرکت‌های خارجی و شرکت‌های سخت‌افزاری را فراهم کرد.

ستاد خبری الکامپ- محمد ثروتی افزود: برای سال آینده حتما سالن استارتاپ‌ها و سالن دولت الکترونیکی با قوت و شکل بهتری برپا خواهند شد.

وی با بیان این که سه سال سازمان نصر کشور الکامپ را برگزار کرده و این موضوع به خوبی جا افتاده است گفت: الکامپ بیست و چهارم فرصتی طلایی است تا کارهای بزرگ‌تری در این نمایشگاه صورت گیرد و ما از هم‌اکنون برای این موضوع در حال برنامه‌ریزی و تلاش هستیم.

عضو کمیته اجرایی بیست و سومین نمایشگاه الکامپ، همچنین درباره تفاوتهای نمایشگاه الکامپ امسال نسبت به سالهای قبل گفت: با توجه به اینکه نمایشگاه امسال چند ماه بعد از نمایشگاه قبلی برگزار شد و تاریخ آن به تابستان تغییر کرد انتظار اولیه‌مان این بود که نمایشگاه با اندکی افت مواجه شود اما حضور چشم‌گیر شرکت کنندگان و بازدیدکنندگان، نشان داد الکامپ در مسیر درستی برای توسعه و پیشرفت قرار دارد.

ثروتی با اشاره به استقبال شرکتهای حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات از نمایشگاه الکامپ گفت: نمایشگاه الکامپ مهمترین رویداد صنفICT است و برای شرکتها از اهمیت زیادی برخوردار است. به همین دلیل برخی از شرکتکنندگان یک سال کاری برای حضور در نمایشگاه برنامهریزی میکنند تا بتوانند مخاطبان خود را جذب کنند.

وی با بیان اینکه الکامپ سال آینده نیز تیرماه برگزار خواهد شد، گفت: برنامه‌های مشخصی برای حضور خارجی‌ها در نمایشگاه داریم.

ثروتی ادامه داد: با توجه به این که یک سال زمان تا الکامپ سال آینده داریم، می‌توان با مذاکره با شرکت سهامی نمایشگاه‌هاف مشکل ارزی ریالی را هم حل کرد تا زمینه حضور شرکت‌های سخت‌افزاری نیز بیش از پیش در الکامپ فراهم آید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji