حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

[الکامپ۹۶] خدمات یکپارچه سازمان تامین اجتماعی بر بستر پلتفرم دولت همراه در الکامپ رونمایی شد

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، اخبار رسمی شرکت‌ها

با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در غرفه سازمان تامین اجتماعی در بیست و سومین نمایشگاه بین المللی الکامپ از خدمات یکپارچه سازمان تامین اجتماعی بر بستر پلتفرم دولت همراه رونمایی شد.

ستاد خبری الکامپ- در این مراسم واعظی با اشاره به راه‌اندازی سامانه پاسخ‌گویی #١۴٢٠*۴*  توسط سازمان تامین اجتماعی گفت: این اقدام ناشی از توجه سازمان به تسهیل ارائه خدمات به مخاطبان خود بوده و بسیار قابل تحسین است اما بهتر است این سامانه به سایر وزارتخانه ها نیز لینک شود تا مردم از یک کانال خدمات موردنیاز خود را دریافت کنند و از این طریق شبکه دولت فعال‌تر شود.
وی افزود: سازمان تامین‌اجتماعی یکی از سازمان‌های بزرگ و پرمخاطب کشور است و توسعه خدمات غیرحضوری آن کمک شایانی به مخاطبان این سازمان است تا خدمات موردنیاز خود را آسانتر دریافت کنند و دولت آمادگی خود را از حمایت این‌گونه طرح‌ها اعلام می‌کند.
شایان ذکر است؛ سازمان تامین اجتماعی به منظور تسریع دسترسی مخاطبان خود به خدمات ارائه شده توسط این سازمان، با عاملیت چهارم مرکز گسترش فناوری اطلاعات ایران (مگفا) اقدام به راه اندازی پلتفرم یکپارچه دولت همراه مبتنی بر موبایل بر بسترهای USSD، IVR، VMS، SMS، SNو MAPP با شماره #١۴٢٠*۴* کرده است که این دستاورد سازمان نیز در نمایشگاه الکامپ ۲۰۱۷ ارائه شد. در این سامانه خدمات متنوعی همچون استعلامات استحقاق درمان، فیش مستمری، استعلام آخرین سابقه بیمه، میزان دستمزد مبنای کسر حق بیمه ارائه می‌شود.
 در حال حاضر خدمت نوبت‌ دهی از مراکز درمانی ملکی تامین اجتماعی و نمایش آخرین بیمه‌پردازی فرد توسط این سامانه انجام می‌شود.
اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji